2007. november 26., hétfő

Névnap 2.

Folyt. köv.!
Tudom,hogy dicsekedni nem szép dolog,de még nincs vége a nénapi ajándékoknak!
Anyukáméknál voltunk vasárnap ebéden,naaaagyon jó volt,a Nóri is velünk ebédelt,kapott husilevest,husikát,tésztácskát,sárgarépácskát,mindet apróra nyomkodva,imádta!Sajna Tesóm nem volt otthon,dehát inkább most bulizzon,amíg fiatal,majd lejön hozzánk,remélem.Anyáék megköszöntöttek,kaptam egy fekete nadrágot,meg egy v-nyakú pulcsit,szupi (Ágika!bocsi,de majdnem olyan,mint a Tiéd...érdekes,mert nagyon tetszett,erre láss csodát).
Ágimamiéknál szombaton voltunk,Tőlük szép fehérneműt kaptam,tudom,tudom,meg se érdemlem,nem is értem,merthát ez csak ugye egy névnap,de a terhesség és a szülés után teljesen kifogytam mindenből,Anyám már a szememre is vetette,hogy elhanyagolom magam,kéne pár új gönc,na de mindegy is.Szóval itt is evett a finom ebédből a Baba,de azért itthon még mindkét nap benyomta a főzelékét.Jó lbírja a "komolyabb" kajákat,büszkék is vagyunk Rá!
Most,hogy náthás,azért jó az étvágya,iszik is szerencsére,elég jól is aludt délután.A Gábor hazajött kicsit előbb,hogy ápolja a lelkem,mert totál kibuktam,szerinte nagyon megszoktuk Nórikától a "jót".Nemtom,mi lesz velem,ha komolyabb baja,netán láza is lesz,na mindegy,összeszedem magam nyilván.Hozott a gyogyógyszertárból Fluimare orrcseppet,estére bevetjük.Nem akarnám orvoshoz vinni,várunk 1-2napot.Persze ha belázasodna...na,erre gondolni se merek!
Az összes számomra fontos személy írt,hívott köszöntésügyileg,ezek estek a legjobban!

Nincsenek megjegyzések: