2007. november 13., kedd

Okosodik

Hajnalban,fél6kormint általában,nyösszentett egyet a Nórika,jelezve,szopizni szeretne.Ilyenkor vagy már kialudtam magam és rontok befelé Hozzá,vagy mint ma is,félálomban kavarok a bútorok közt.Nem sok kedvem volt,na!Erre milyen kép fogad?Életke az állatkáját az arcára rakva,vigyorogva várja,hogy egy kis fényt csináljak!Azt hittem,megzabálom,írtó aranyos volt!
Fél kilencig aludt a hajnali-reggeli után.Ilyenkor ki szoktunk menni a tükörhöz,ujjlenyomatot hagyni,meg úgy általában,körülnézni,megvan-e még a kapcsoló,a fürdőszoba,ilyesmik.Ma már mutogatással,nyújtózkodva jelezte,merre óhajt menni,mit akar megfogdosni.Nem lehet nem észrevenni,hogy kezd kialakulni a kis akarata!Most még örülök.....
Megevett egy kazal őszibarackot meg banánt és kitettem a székébe a konyhába,amíg reggelizem,"dumálgatunk".Kért egy kis pulykaparizert,kenyérkével (jajj,a védőnő meg ne tudja!!!),és olyan intenzíven kezdte nyalogatni a szájaszélét,Ő is láthatóan elcsodálkozott saját magán.
Egyszer láttam a National Geographic-on egy elefántos dokufilmet,ahol azt taglalták hosszasan,hogy a kiselefánt eleinte nem tud még bánni az ormányával,csak csapkod meg hadonászgat mindenfelé vele.Na,ilyenformán képzeld el a Nórikát,meg a nyelvét!Vicces,na!
Ebédre sárgarépát ett,csirkével,nagyon fincsi volt,csak sajnos Neki is ízlett,nem hagyott belőle nekem semennyit se.Nem semmik ezek a babakaják,bár egy,az otthon-főzést népszerűsítő oldalon azt olvastam,jobb,ha nem konzervet adsz Neki,mert egyforma mindnek az íze.Hát,megcáfolhatom,legalábbis a Kecskemétieknek nem.
Biztos jobb lenne,ha én főznék Neki,de ilyen változatosan sose tudnék,meg rengeteg plusz idő is,amit Őtőle "lopnék" el,mert hajnalban vagy éjszaka nem vagyok hajlandó főzőcskézni!Arról nem beszélve,hogy mi a garancia,hogy az alapanyagot nem tegnap permetezték-e,lopták-e,mint mostanság divat?!
Mindegy,lehet vitatkozni,kíváncsi vagyok mindenki véleményére,mi azonban így csináljuk!Mellesleg csodálom azokat,akik otthon "kotyvasztanak",meg kenyeret sütnek,ilyesmik!
Nagyon szeretek főzni,de csak felnőtt-kaját!

Nincsenek megjegyzések: