2007. december 10., hétfő

Időalagút

Ma hajnalban időalagútba kerültünk a Nórikával!
Az úgy volt,hogy még meg kellett néznem a hajnali fél2ig tartó Passiót a TV-ben,ezért elaludtam kicsit.
A Nórika is biztos aludt,mert már egy nyösszenésre is felriadtam volna,szóval reggel 7 előtt pár perccel ugrottam ki az ágyból,hogyasszongya: "Nem szoptattam!"!!!!!
Berontottam a Babához,Ő meg álmos szemekkel nézett vissza,hogy "Na mi van?".
Evett ezerrel,aztán mivel a Gábor elment közben dolgozni,a Nóri meg nagyon törölgette a szemeit,visszatettem,lesz ami lesz alapon.
Hát lett is,úgy elaludtunk,hogy én fél10kor riadtam,Ő meg még fél11kor is aludt!Ilyen is már több mint fél éve nem volt!Örültem azért,kényelmesen mostam egyet,reggeliztem,aztán Ő is.
Most azt a panaszos hangját hallatja a szőnyegén,amit este szokott:"Álmos vagyok,szeretgessetek meg!"
Kiviszem kicsit kocsikázni,aludjon,ha akar!

Nincsenek megjegyzések: