2007. december 15., szombat

Javulgatunk

Gyógyul a Nóri,a köptetőt mégiscsak beadtuk Neki,és mivel kétszer fél kávéskanállal kaphat naponta,nem fulladt be tőle,de szépen felszakad a köhögés.Aranyosan rekedtes időnként a hangocskája,asszem meg kéne tanítanunk köpni...Bár ez az Apja reszortja lesz,úgy érzem!Hihihi,előre látom a Mamik arcát!
Tegnapelőtt délután,mikor felébredt a Nórika,nem vettük ki mindjárt az ágyból,csak felültettem,nevetgélt,aztán megkapaszkodot az ágy szélében és felállt!!!!!!Na jó,kicsit kicsúszott oldalra a jobb lába és nem lett tökéletes,de a miénk!!!!!Meg szoktuk ilyenkor tapsolni és naaaagyon büszke volt magára!
Szépen leesett a hó is,de azért el tudtunk menni Fácánkertbe,Szedresbe,sőt még a legnagyobb hózáporban Anyáékhoz is felevickéltünk,a Gábor nagyon profin vezet!Mindenhol össze-vissza ettünk,mintegy gyakorolva a karácsonyi traktára.Nagyon "várom"!
Csütörtöktől a Gábor is itthon van Velünk,mert aznap elvileg vizsgáztam szociológiából.Azért elvileg,mert a Tanárnő elutazott valami konferenciára és bár állítása szerint ezt jelezte is a TO.-n időben,mégse tudott róla senki és hiába utaztunk oda,elcseszve az egész napot.Bár nem egészen,mert az én kis Családom eljött értem,babakocsival a csomitartóban,és jót sétáltunk Baján.
Azért is hasznos volt,mert közben kitaláltuk a Kari-ajándékokat,nagy részük már meg is van!Meg a Fa is,nagyon gyönyörű,normandiai,120cm,nagyon formás,és elfér a nem létező szabad helyen a lakásban.Meg ha a Nórika magára rántaná neadj'isten,nem tesznek nagy kárt egymásban!
Összeszedtük minden bátorságunkat és megkértük a Szüleimet,"áldozzák" fel a szilveszterüket,vigyázzanak a Nórimórira,hogy mi elmehessünk mégiscsak egy kórusos házibuliba.Persze ez csak vicc volt,nagyon szívesen vállalták.
13.-án a Petikénk 3 éves lett!A bajai kevergés miatt csúsztunk a köszöntéssel,szerintem meg is sértődtek.Nem volt szándékos,szóval:
N e h a r a g u d j a t o k ! ! !Vasárnap pótolunk mindent élőben is!
Ma felhívott a Bogi,hogy azt álmodta,hogy a városban összefutott Anyósommal,aki közölte,hogy megint terhes vagyok,8hetes!Cáfoltam a hírt,mert most nagyon nem "jönne jól" egy második Baba!Tanulok,1,5 múlva vissza kéne mennem dolgozni bölcsi-oviba,Nóri is jöhetne velem.Rosszul fogalmaztam:naaaaagyon szeretnék visszamenni!Bár itthon se rossz....Lehet,hogy annyira "feltörünk" addigra,hogy nem is kell dolgoznom és akkor szülhetek orrba-szájba."Álom,álom,édes álom..."

1 megjegyzés:

Anikó írta...

Nagyon édes ez a baba!! És le se tagadhatnád úgy hasonlít rád!
De jó nektek, a mi gyerekünk szinte azt se tudja mi a hó, annyira nincs itt semmi téli hangulat.