2008. január 28., hétfő

Hiszti-kriszti

Annyira aggódtunk a Nóri-láz miatt,feleslegesen.Valószínűleg tényleg a fogzás okozhatta,szombat hajnal óta se hőemelkedés,se semmi,hál' istennek.
Viszont sajna kitört a Lánykánkból egy Sárkány (továbbiakban S.).Bennem is bennem van,de én (kérdezzétek a Gábort)-asszem- kordában tudom tartani.Ő viszont nem!Nem is akarja még,bár nem úgy néz ki,mintha élveznék egymás társaságát!Mármint a S. szereti Őt,ezért a következőképp nézett ki a mai napunk:hajnalban szomjasan ébredt a Nórika,ivott,aztán szépen csendesen visszaaludt.Fél 9kor ébredt,jókedvű volt,evett,aztán a S. kitört!Sírással végződött minden ,akármit találtam ki!Felvettem,sírt.Letettem,sírt.Játszani akartam mindenfélét,sírt.Letettem a szőnyegére,zokogott.Felraktam az ágyra,ordított.Nurofent adtam,kitaláljátok?Teát kínáltam,dettó.Táncoltunk is...Ez 9 és 11 óra közt zajlott,addigra totál kikészültünk mindketten,csak S. örült.Elindultunk sétálni,aaaaakkorát aludt...ja,hogy ez volt a baj?Az ebéd vége felé viszont megint kiborult a bili,akkor letettem szokás szerint és megint hatalmasat aludt.Vidáman ébredt,pláne,hogy addigra Apukája is hazaért!Kimentünk a Tecsóba baba-cuccot venni,aztán a vacsora alatt újra támadt a S.!Gyűlölöm őt már!De azért példás türelemmel viseltettünk iránta,megfürdettük már 7kor a Babát és aztán már aludt is.Szerintem,ha kedvesek és higgadtak maradunk,azt S. utálni fogja és elhúz!Holnap kipróbálom!
Egyébként vmi kiütötte a Nórimórit,kicsit kipattogott az orrnyerge.Ez a Nestlés baby yogo nem nagyon jött be,legalábbis az epres,olyan savanyú....jajj.Vagy a túró a túróruditól.Csak pár falat volt,a csoki nélkül.Máshol nem jött ki rajta semmi,meglátjuk.
Elég vicces volt amúgy a ma esti fürcsi,mert először a Nóri mögött buborékok szálldostak,aztán más is...nagyon nevettünk,a Gábor gyorsan kikapta a Babát,majd én is kipattantam.Eléggé zokon vette,hogy röhögtünk,kezd önérzetes lenni!

2 megjegyzés:

tinuviel írta...

Hát, ez a S. nálunk már jó másfél hónapja hazajáró vendég. Csenge újabban fekszik a hátára, nyomja fel a levegőbe a popóját és közben elég mély hangon nyőgi hogy áá-áá-á-áá... ami azt jelenti, hogy ölbe! De persze nem jó ölben..... és minden cakk und puder ugyanúgy, ahogy leírtad. Csak sajnos nekem nem vált be a távolságtartás. Csenge ha hagyom 25 percet tud torkaszakadtából, vörös fejhjel üvölteni.

Ewus írta...

Olyan fürcsiskikapós dolog nálunk is megesett már egyszer (párszor)! Tényleg elég muris:)