2008. január 7., hétfő

Látogatás






Kedves Barátaink,Hajnal és Jenő voltak nálunk ma délután látogatóban (lásd fenn).Akkor találkoztunk Velük utoljára,amikor még két éve egyszer lejöttek a Szüreti Fesztiválra.Hát azóta elég sok minden történt velünk,ideje volt összejönni!Nemhogy vállalták Pestről a rossz utat (délelőtt jeges volt sokhelyütt),de még ajándékokat is hoztak!Bort,fincsi bonbont,Isztria útikönyvet,Nórikának meg keresve se találhattak volna jobbat:olyan mesekönyvet kapott,amivel a fürdővízben is lehet játszani!Már ki is próbáltuk,nagyon bejött Neki!
Amúgy elbűvölő volt szokás szerint.Bár akkor ébredt,mikor a Jenőék ideértek,mindjárt aranyosan mosolygott,huncutkodott Velük,hagyta,hogy felvegyék,szóval tündéri volt.Egész addig,amíg az orrfújásommal halálra nem rémítettem...Sírt keservesen a Gábor karjaiban,de aztán megvigasztalódott.Hogy lehetek ekkora...pedig tudom,hogy nem szereti az orrfújást,torokköszörülést,köhögést.Eddig ilyenkor csak mókásan összehúzta a szemét,orrocskáját,nem gondoltam,hogy eltörik a mécses!Szegénykém!
Este átmentünk az Ágimamiékhoz látogatóba.Mikor odaértünk,a Karcsipapi kihámozta az overállból a Babát és mondta:"Gyere,próbálnunk kell!" És nevetett nagyon.Nem értettük először,mit is akar ez jelenteni,de követtük Őket a másik szobába és láss csodát:Nórika kapot egy etetőszéket,hogy ha ott vagyunk Náluk,ne a hordozóban kelljen feküdnie,hanem rendesen ehessen,mint itthon!Szuper meglepetés volt!Az Ágimami meg "állítólag" kicseréltette a Karácsonykor a Reniéktől kapott body-t,mert kicsit eléggé nagy volt.Azért írom,hogy állítólag,mert szerintem vettek helyette újat,hiszen múlt hétvégén nekünk nem akarták átcserélni a boltban,annak ellenére,hogy minden papír rajta volt,csak blokkunk nem volt,lévén,ajándék.Nademindegyis,lényeg,hogy nagyon klassz a ruci,a legfelső képen azt látod.
Hazaérésünk után Apukájával fürdött a Kislány,én előkészítettem a teáját,kis tápot,éjjeli fészkét.Ivott pár korty tápot (mindennap kicsivel többet fogad el,kb. minden másnap hajnalban hajlandó azért szopizni),sok teát,elénekeltem az altatót,aztán már aludt is.Szép álmokat!

2 megjegyzés:

Ewus írta...

De csini az új body:)
Jók ám a fürcsis játékok! Mi is szeretjük! És nagyon rendi mamádék vannak, hogy etetőszéket is kaptál:)
Puszik...........

Pont.én írta...

A neurológiai kivizsgálás alapvetően nem olyan vészes. Nálunk Csupán reflexvizsgálatokat csináltak, illetve a spontán mozgását figyelték a gyereknek. Ebből lejött, hog az értelmi fejlettsége megfelel a korának / sőt meg is haladja azt /. A mozgást is figyelik, hogy spontán hogy kuszik-mászik, hogy nyúl játékokért, hogy fog, hogy forog.... Ha nagyobb bajt sejtenek, akkor csinálnak gépi vizsgálatot eeg vagy CT. De azokat inkább kihagyják, ha a többi megfigyeléses vizsgálatból lejön, hogy mi a helyzet.... Nem ide akartam írni, de nem tudtam, hogyan és hova írjam máshova, úgyhogy nem muszály közzétenni, mint megjegyzést!

Csilla