2008. február 5., kedd

Megint

Here we go again.Ismét /még mindig náthásan.Nagyon kitartó ez a dög nátha,pedig elkezdtük bevetni ellen a cebiont is,meg porszívózunk ezerrel.De csak folyik az a kis orrocska.Mondjuk sztem még mindig jobb,mintha nem folyna,mert akkor félhetnék a lerakódástól.
Elég eseménydús hétvégénk volt.Szombaton végre eljutottunk a Dorkáékhoz.Szuper nap volt.Sajna a Kristóf nem volt otthon,de azért a Nóri nagyon elvolt így is.Isteni ebéddel vártak minket...lássuk csak:husileves,kétféle tésztával,aztán csirkemell sajttal és baconnel,sörrel nyakonöntve,krumplipürével,aztán desszertnek pudingos-rakottas,vagy mi a szösz.Ez utóbbi az én hozzájárulásom volt.Nórikának etetőszék kikészítve,lapostányár-mélytányér-komplett evőeszközkészlet,szalvéta...el voltam ájulva!!!Látszott,hogy van gyerek náluk is!Készültünk Neki is kajával,meg eszközökkel,de így nem a bébiételt ette,hanem a finom házikosztot.Be is termelt jó adag levest zöldségekkel,husival,aztán meg pürét főtthússal.Utána már boldogan játszott a Kristóf játékaival a szőnyegen.Dorka is nagyon jó kislány volt,érkezésünkkor a teraszon aludt,melegen betakargatva a kocsijában,aztán hamizott jó sok tápszert és kicsit játszottunk Vele.Nem semmi volt:a jelenlétünkben fordult át először a pocakjáról a hátára!!!!Nagyon megtisztelve éreztük magunkat!Aztán elaludt vízivás közben és Apukája felvitte a szobájába,aludni még.Őt se kellett sokáig ringatni,szuper csajszi.Kicsit ciki volt,mert vittünk Neki egy ruhácskát,ami úgy számoltam,majd a nyáron jó lesz Neki,erre már most kicsinek látszott...nem baj,elhoztuk és kicseréltük egy sokkal klasszabbra,csajosabbra.A Nórika is egy szuper farmerruhát kapott Tőlük,meg játékot is!Nagyon bírja!Megjegyzem,tegnap vettünk két harisnyát is,hogy tudja használni az új szoknyáját.Hiába,nőből vannak!Szuperul éreztük magunkat,megegyeztünk,hogy ismétlünk!Aztán mikor már másodszor dőlt orra a szőnyegen a mi kis Bébink,hazafelé vettük az irányt.Mondanom se kell,úgy elaludt...két kört is mentünk a városban,mire felébredt.Édes kispofám!
Aznap délután a Bogikeryék jöttek le hozzánk,már jó régen nem találkoztunk.Azóta Ő újra dolgozni kezdett, a Petike meg ovis lett,szóval volt miről beszélgetni.Jó kis délután volt,azt leszámítva,hogy a Nórika megette a Peti tejszeletét-is.Égett az arcom rendesen,dehát a Bogi adta neki,micsinálhattam volna?Meg egy csokiskekszet,két ropit,egy üveg teát és a szokásos tejpépét.Valahogy kibírta reggelig...A fürdés után úgy nekifáradt,hogy teázás közben elaludt a mi ágyunkon,teljesen elérzékenyültem,édes volt,tartanom kellett a fejét,miközben vittem az ágyába,mert majdnem leesett és elgurult.
Vasárnap itthon voltunk hármasban,már nagyon régen nem voltunk így együtt,Ágimami küldött kaját,szóval még főznöm se kellett.Sétáltunk egyet délelőtt,közben alaludt a Nóri,aztán hazajöttünk ebédelni,kicsit pihentünk és már mennie is kellett a Gábornak leltárra,éjszakába.Elég jól aludt a Baba,kicsit sétáltam Vele,aztán Anyuék jöttek el,hoztak a Mamáimtól ezt-azt.Hamar este lett,megfürödtünk,ahogy szoktunk,kettesben a nagykádban és már tentikézett is.
Hétfőn itthon maradt a G.,miután hajnali4kor értek haza.Dög fáradt lehetett,de egy forró fürdő után összeszedte magát és jött velünk a városba.Imádtam ezért (IS!).
Ebéd után "lefektettem" Őket a csicsi ágyukba és elmentem a Regihez.
Nem tehetek róla,imádom a műkörmöt,vessetek meg érte nyugodtan!Igaz,sokkal szolídabb és rövidebb,mint a Nóri előtt és csak havonta egyszer megyek!Magyarázkodjak még?Nem karmol annyira,mintha a sajátom lenne.És majdnem a sajátom,mert zselé van építve az enyémre,nem az a régi műanyag ragasztott köröm.Na,azt utáltam.A Gábor is nagyon szereti,mindig kitárgyaljuk,milyen legyen,aztán jól megcsodálja,mikor hazaérek.Ennyi!
Este még játszottunk a Nórival,együtt vacsoráztunk,majd fürdés és a többi satöbbi...
Ez volt a kicsit meghosszabbított hétvégénk története,ezért nem írtam eddig.
Tényleg,sikerült a képeket megcsinálnotok?Írjatok,kíváncsi lennék!Néha kicsit nehezen jön be az oldal,de próbálkozni kell!

Nincsenek megjegyzések: