2008. március 12., szerda

Fodrász






Tegnap ígéretemmel ellentétben,mégiscsak elvittük a fodrászhoz a Nórikánkat.Összevissza nőtt a kis tolla,voltak régi hajak,amik a füle alá értek és újak,amik meg sűrűbbek voltak és tüsik,szóval ollóért kiáltott a fejecske.Vittünk fényképezőgépet is,megörökítendő az első hajvágást,de annyira ordított a Baba,hogy elég fura képek sikeredtek,de azért a lényeg látszik.Furfangosak voltunk,így sikerült az akció.
Délelőtt még mindezek előtt persze voltunk sétálni a Kingáékkal,jó volt látni,hogy végre senki sem beteg,mindenki jókedvű.
Délben,mikor hazaértünk,letettem a Nócit az ágyra,kicsit játszani,mert Tesóm beteg lett és Vele tárgyaltam,mik lehetnek a lehetséges gyógymódok.Ezenközben a Nócás megtalálta a kifliszacskóját,megevett egy fél kiflit,aztán hanyattdobta magát,ivott teát, és magához húzta az állatkáját,Zsirit és már majdnem el is aludt!Nagyon édes volt,majdnem megzabáltam!Azért még ebédelt "rendesen" is és úgy ment aludni.
Az éjjel nem tudjuk mi volt Vele!Hajnali 1/4 4-kor felébredt,ivott teát és fél6-ig fenn is maradt!Időnként kicsit nyüsszögött,meg fel-fel sírt.Kipróbáltunk minden lehetséges dolgot,már azt fontolgattam,idevesszük közénk,amikor egyszercsak elaludt.Gondoltam,biztos tovább alszik majd,de már fél8-kor megint kukorékolt.
Valószínűleg front van,vagy a fogacskák kínozzák.Mindenesetre jól reggelizett,3 kisdoboz joghurtot,meg pár falat kiflit benyomott.Evett kis almát,illetve csak szórakozott vele,folyton kicsúszott a kezéből.Természetesen mindezt az ébredés utáni kakaója alapozta meg."Valahogy" kibírja talán délig!

2 megjegyzés:

Pont.én írta...

Tök jó az új séród Nórika! Anya szerint az enyém is nő, sőt talán göndörödik is! Gratula a jó étvágyhoz!

Ewus írta...

Micsoda frizura:) Gyönyörű Nócika:)
Millió puszi Nektek:)