2008. március 2., vasárnap

Gyógyulgatunk is,meg nem is

Múltkor botor módon azt kívántam,bárcsak már ne köhögne a Nórika,annyira jó lenne minden,jobban tudna pihenni és az éjszakák is nyugodalmasabbak lennének.
Aztán tegnap délután belázasodott.És hiába nem hány már és nem is köhög-hörög,ennyire rossz éjszakánk régen volt!Állandóan lestük,nincs-e hasmenése,pelenkacserére szorul-e,nem lázas-e?!Újra összepakoltuk a kórházi táskát,mert szentül meg voltam arról győződve,hogy majd nem segít a nurofen és a hűtőfürdő és az lesz a vége,hogy megint mehetünk vissza.Aztán hál' istennek,vagy nem tudom,kinek,nem lett lázas,reggelig tartotta magát a masszív 37fok és hasmenése se volt az éjszaka.Viszont négyszer ivott,felváltva keltünk a Gáborral,nagyon csodálom érte,hogy vállalta helyettem,így azért mindkettőnknek hosszabb alvási periódusok jutottak.
A délelőtt is eseménytelen volt,bár nem is,mert reggelire a Nóri elfogadott egy kis kakaót,aztán meg egy egész pohár vaníliás babapudingot(100g!),utána ilyen kukoricás kukit-pukit vagy mit,tudjátok,régen is volt ilyen sárga kukac-szerűség,és ha kellőleg sok nyállal érintkezett,elolvadt,vagy ráragadt a kezünkre,szánkra.Sokat iszik rá,ezért cselezünk vele.Meg aztán délben egy fél üveg mandarinos-almás-rizses-pulykát is ett.
Nagyon jó volt,mert reggeli után elaludt a Nóca (csak éjszakára teszem betegség idején az ágyába),én is ledőltem mellé.Aztán úgy elaludtam,hogy Ő közben felébredt,és a drága Férjem egy szó nélkül,szépen csendesen tisztába tette,itatta,játszott Vele,én meg csak aludtam és aludtam...Nagyon jól esett a folytonos aggódás után.
Délután szépen kisütött a nap,-ki gondolta volna a tegnapi jegesesős-orkános zuháré után- elmentünk kicsit sétálni,mindannyiónknak jót tett a napsütés.
Csakhát az a baj,hogy mostmár nekem is hasmenésem van,nem csoda,hogy elkaptam.Most aztán tényleg állandóan kezet mosunk,már szinte kézmosás után is!
Elégvoltelégvoltelégvoltelégvoltelégvoltelégvolt!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Szegények! Tavaszodjon ki rendesen, és akkor majd minden egyenesbe jön! Gyógyulgassaok mindketten!
CsengeAnya