2008. április 19., szombat

Járás 3.

Gondoltam,hogy gyorsan be fog indulni ez a folyamat,de hogy majd' mindennap történik valami csoda....!!!!!!!!
Tegnap még ugye mindkét kezünket fogva ment biztonsággal,ma viszont önként "dalolva" elengedte a Gábor kezét és teljesen szépen egyensúlyozva ment,csak az én egy ujjamat fogva!!!!!Őrület!!!!
Ezenkívül ma mint a forgószél,hason hátrafelé araszolva lecsusszant az ágyról,körbeszaladta,átlépett a székhez,majd vissza az ágyhoz és így tovább (persze még kettő vagy csak fél kézzel kapaszkodva)!!!
Ezektől úgy elfáradt,hogy pár korty tea után,meg persze a vacsi és fürdés után,olyan hirtelen elaludt,mint amennyi idő alatt elolvassátok ezt a mondatot.Nem is tudott magáról,úgy vittem a szobájába.Még szerencse,hogy nem így kell "belopni" mindig az ágyába,elalszik magától is.Ez csak nekünk "bónusz",hogy így láthatjuk.
A séta közben végre épeszű kismamával is találkoztunk,meg beszéltünk,aki szintén nem aggódik,ha a kislánya,aki 9hónapos,nem percre pontosan akkor mászik,ül,jár és növeszt fogakat,ami a "nagykönyvben" írva vagyon.És én ennek nagyon megörültem!
A lépcsőházban egyszerre értünk haza a Kingáékkal!Végre találkoztunk,3hét óta először.Rögtönzött haditanácsot tartottunk a postaládák előtt,gyorsan megbeszéltünk mindent kb. fél óra alatt,majd mindenki ment,mert fellőtték a Gyerekeknek a vacsorát,meg a pizsamát.Később még beugrott egy pillanatra,hozott a Nórikának egy szépséges pirosas virágos tunikát,megkésett szülinapi ajándékként,én meg,ha már itt tartotttunk,a kezébe nyomtam Atika szülinapiját,ami majd május elején lesz.Kék,csillag alakú lámpa,amit meg kell nyomni és akkor világít,ceruzaelemekkel.Nórikának is van,csak az Ővé sárga hold.Inkább kis éjszakai irányfény,nem túl erős,de nagyon kellemes.Ijedős gyerek is szeretheti,mert nincs teljesen sötét,mégsem zavaró az erőssége.


4 megjegyzés:

Elf Butcher írta...

Úgy élvezem olvasni, ahogy fejlődik a cseppkétek. :) Bánom, hogy nem vezettem naplót annak idején, amikor velünk történtek ezek a dolgok. Hogy élveznék visszaolvasni, így is folyton magukról kérdezgetnek.
Puszillak!
Zümi

SKata írta...

Zümikém,üdv újra köztünk:)))))!!!!Mi is csak kapkodjuk a fejünket:)!Annak idején Anyukám se írt fel szinte semmit,és most bánja!Én ezért kezdtem írni.Az már csak hab a tortán,hogy mások is olvasnak és tetszik:D!

Pont.én írta...

Hűűűű, de ügyesen fejlődik valakinek a járása!!! Gratula, loholok én is utánad!
Olyan lámpám van ám nekem is, csak nekem olyan fehér-piros szélű napocska!
Buksi-simi
Csenge

Névtelen írta...

Nagyon okos kislány vagy Nórika!:)