2008. június 25., szerda

15.hónap

Nórikánk tegnap 15 hónapos lett,ennek örömére ma megkapta az MMR-t.
Makacsul állítja a Dokink,hogy semmilyen mellékhatása nincs,maximum 10-14 nap múlva kis hőemelkedés,esetleg kiütések,amik 1-2napon belül elmúlnak!Hát,én nem egészen ezt olvastam Lili blogján,de nem volt mit tenni,mert mikor itt volt a Védőnőnk,ugye múlt héten,aláíratott egy beleegyező nyilatkozatot az oltással kapcsolatban és ezek után ki merné vállalni a jogi-egészségügyi hercehurcát?!
Mindegy,megvolt,reméljük,nem lesz nem kívánt mellékhatása!Legközelebb 18 hósan kap.
Nócika egy hős volt,mert amikor a Doki beleszúrta a jobb karjába a tűt,csak nyávogott egy picit,rövidet,azzal kész is,részéről nem foglalkozott tovább az üggyel.

Meleg van.
Nagyon.
Lelkendeztem egy korábbi bejegyzésemben,hogy milyen jó is a légkondi,most meg nem merjük bekapcsolni,nehogy megfázzon a Kicsi Lányunk.Szóval szenvedünk,de azért le a kalappal a Nóri előtt,ugyan egy szál pelenkában grasszál itthon egész nap,de egy zokszava sincs,éjjel se.Csak indulás előtt fél másodperccel dobok rá valamilyen napozót.
Bár nagyon durva amit művel,mert alvás alatt be kell csuknom az ablakát,mint már írtam,sokszor jár a mentő és azt nagyon utálja,felriad,sír.Valamint hálózsákban hajlandó csak aludni!Varratok Neki egy még ennél is vékonyabbat,mert belesül,de Ő jókat alszik ebben a hőségben is.
Mostanában elkezdte megint a sírdogálást a délutáni alvás előtt.Ilyet már vagy fél éve nem csinált,most is csak 1-2 percig sír,de azt kimondottan világfájdalmasan.Mikor visszaszaladok,hogy mi van,abbahagyja,majd ha kijövök,folytatja.Aztán egyszer csak csend lesz és legalább 2órát alszik mindig.Na,most aztán a Gábor is megtanulhatja,mi is az a következetesség,mert ugyebár beszélni könnyű róla,mikor ilyen tündér gyereke van az embernek,de ha valami "gond" van,máris nem olyan egyszerű!
Ebből a szempontból én vagyok a határozottabb,mert nagyon jól tudom,hogy semmi baja,álmos is,kapott enni-inni,tiszta a pelusa,szóval szerintem csak próbálgatja a határait,de szegény Párom minden alkalommal "őrülni" készül,és berohanni,valamint kimenteni a szegény Dedet az ágy fogságából.Ilyenkor halkan rámorrantok,majd mint valami mantrát,a fogam között sustorgom Neki a fenti sorokat,azazhogy semmi baja,evett-ivott,stb.
Majd ez is elmúlik,és kitartunk és minden.

Már írtam egyszer régen a szomszédainkról,a balhékról,verekedésekről,üvöltözésekről,nevelési módszerekről.Na,Ők úgy 2 hónapja elköltöztek!Szerintem szükségtelen leírnom,milyen jó volt ilyen sokáig csendben,nyugalomban élni!
Most költözködik befelé egy fiatal Pár,egyelőre nem tudunk semmit Róluk,csak annyit,hogy a Gábor ismeri valahonnan a Srácot(mily meglepő) és már előre elnézést kértek,hogy majd hangosak lesznek,meg ilyesmik.Rendes Tőlük,mert hát költözni csendben nem igazán lehet,de azért remélem,hamar lerendezik a fúrásos dolgaikat!



Myspace Page Dividers
Myspace Comments

Nincsenek megjegyzések: