2008. június 19., csütörtök

Gyümölcsnapok

Nem tudom,hogy írtam-e már,de a Nóri semmilyen friss gyümölcsöt nem fogadott el.Eddig.
Bébi gyümölcspüréket és a gyümölcsös joghurtokat falta,és imádja most is,de frissen almát-banánt-narancsot,ááááááááá,nem és nem!
Egészen tegnapig,akor ugyanis próba-szerencse alapon adtam Neki egy falat srcőszibarackot(kaptunk mindkét Mamitól).Először elhúzta szemét-száját,de visszahajolt,ismerkedni az új dologgal.Úgy bevált,hogy egy-egy szemet a magjáról szépen harapva tegnap és ma is bepuszilt ebéd után!De olyan jóízűen,ahogy csak a gyerekek tudnak enni bármit is,csorgott a nyálam rendesen!Kíváncsi leszek majd a görögdinnyére is,a sárgát nem fogadja még el.Egyelőre.
Ma megjött az allergiavizsgálat eredménye,N E G A T Í V minden!Kaják,füvek,szőrök,porok voltak benne,és semmi!Nagyon örültünk,de a Doktornő "ugye én megmondtam,hogy negatív lesz,ez még nem azt jelenti,hogy nem lesz allergiás semmire,csak túl fiatal még" című monológja elvette a kedvemet kicsit!
Szerintem az nagyobb baj lett volna,ha már most ki lehet mutatni valamit,nademindegyis!



Myspace Page Dividers
Myspace Comments

1 megjegyzés:

Renáta baba írta...

A gyümölcsöket régebben én se szerettem,de kezd már az inyemre válni!
Az allergiateszt meg szuper,hogy Negativ,ne is törődj a doki nénivel!
Pusz!