2008. július 31., csütörtök

Azoknak,akik eddig esetleg izgultak volna...

....üzenem,hoggy megjavult az oldal,ismét tudok szerkeszteni,nem tűnt el semmilyen "cuccom",szóval nem betörés,csak valami rendszerhiba lehetett!
Nórika olyan sokat beszél,fecseg összevissza,hogy öröm hallgatni!Eddig is utánozott minket,de erre még rákapcsolt és bár nem érthetően,de felismerhetően visszaadja a hallott és Neki tetsző szót!Nagyon vicces és annyira élvezem,hogy szinte szemmel láthatóan napról-napra fejlődik és okosodik!!!!
Úgy tűnik,hogy az elvont fogalmak kivételével mindent megért,amit mondunk,akár Neki,akár egymásnak.Eddig is próbáltunk figyelni,mikor kinek mit mondunk,de innentől még jobban kell ügyelnünk,nehogy valami vicces vagy illetlen dolgot kezdjen valahol kántálni.Merthát ez szerintem kb. Murphy törvényeinek egyike lehet,hogy csak egy csúnya szót mondj a beszélni nemtudó gyereked előtt és tutira az lesz az első szava!
Voltam a bölcsiben,letudtam a nyári gyakorlatot.Amúgy is esedékessé vált a dolog,mert már hívott a leendő Kolléganőm,Eszti,hogy meg kéne beszélnünk a dolgainkat,meg hogy ki mit tart elengedhetetlennek a közös munka során,ilyesmik.Két évvel fiatalabb mint én és úgy tűnik,nagyon jól ki fogunk jönni,nagyon hasonló az értékrendünk,jól ki fogjuk egészíteni egymást.
Tegnap este vacsora előtt aranyos dolog történt:már nagyon tele lett pisivel a Nórika pelusa és fürdés előtt már nem akartam másikat Ráadni,levettem Róla inkább,hadd szaladgáljon meztieszti popóval.Ahogy lekerült a bugyor,szinte rögtön lepisilte a szőnyeget,ahol állt.Eddig ilyesmit észre se vett volna,most viszont kétségbeesetten nézte hol a tócsát,hol engem.Persze a Gáborral csak nevettünk és mondtuk,hogy nincs semmi baj,de én nagyon megörültem ennek,mert szerintem ez az egyik első jele a szobatisztaságra való hajlandóságnak.Azaz,hogy észrevette és zavarta!
Újabb kedvenc kaják jöttek fel a listára:gyümölcsleves,rakott kelkáposzta és pörkölt tarhonyával.
Valamint újdonság még a kajálás terén,hogy már abszolút nem kell összenyomkodni Neki semmit!Akkora darabokra van csak aprítva az étele,ami kényelmesen befér a szájába és kész.Eddig is 8foga volt (mostanában megint nagyon nyálzik,valószínűleg mozgolódnak az őrlők is),de kicsit aggódtam,mert a bébiételek után nem volt hajlandó rágni,csak nyelte az ételt.Persze,ha falatokat adtam,azokat rágta,de ha kanállal,azt nem.Igyekeztem egyre több mindent (pl.gyümölcsöt) darabokra vágva elé tenni,had eszegessen Ő egyedül és közben észrevétlenül megtanulta,hogy ha rág,finomabb is az étel és nem fog félig megfulladni evés közben.
Jut eszembe:a nyálcsorgatástól kicsit kipattogott az egyik oldalon a kis szája sarka!
Ötlet,mivel kenjem be?Labello?Sudokrém?Nyalogatni nem szokta,tehát elvileg akár bármilyen jó kis zsíros ápolókrém szóba jöhet!Vagy?



glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülünk,hogy nem történt semmi illetéktelenség a blogotokban....és újra jöttetek...
Drága Nórika nagyon szépen okosodsz!
Hajrá szobatisztaság!!!olyan jót nevettem...
Én First párti vagyok,azt lenyelheti:)

Névtelen írta...

Irigykedem.Zsófim öklendezik bármi kis darabtól.Csak pépeset hajlandó enni. Nórika tüneményes kislány! Szerintem is elindult a szobatisztaság felé....

Pont.én írta...

Gratula a kis papagálynak az utánzáshoz! Előre a szobatisztaság felé!!!!
A popsikrém az nem egy rossz választás, megelőzi azt, hogy újra kipattanjon, hisz védi a felületet az ujabb nedvességtől.
Csilla