2008. július 16., szerda

Hajvágás megint

Ma nagyon jókedvű a Nóri egész nap!Ezek szerint nincs fronthatás.Legalábbis hidegfront.
Rengeteget bohóckodtunk,mielőtt elindultunk a városba vásárolni.Ölelgette,szeretgette a plüsseit,főleg a macis mamuszomat(!) bírja,mondja nekik,hogy "bumma",meg "brumm-brumm".Eddig ezek a puha játékok nem nagyon érdekelték.
Mondtam Neki,hogy hogy fújja szél a függönyt!Erre tegnap egész délelőtt fújt,meg fütyürészett!Komolyan mondom,tényleg fütyült,persze nevettem nagyon,meg örültem,erre Ő mégjobban rákapcsolt,fröcsögött a nyál rendesen!
Aztán meg elkapják mostanság nemcsak hiszti-,de szeretetrohamok is,ilyenkor nem nézi,kit ölel,puszil!Persze akárki a "soros",olvad,milyen aranyos a Baba!
Tegnap mondta a Gábor,hogy a Nóci hogy imádja a szempillákat.Nem értettem,mire gondol,erre odahajolt a Babához és elkezdett veszettül pislogni.Na,azt az örömet látni kellett volna,hangosan kuncogott,meg visongott a Kislánya,megpróbálta megfogni,de vigyázni kell,mert néha belenyúl a szemünkbe rendesen!
Szóval mivel ilyen jó hangulatban volt,felültettem a mosógép tetejére(nem ment a gép amúgy, a centrifuga hangjától még mindig frászt kap) és megigazítottam kicsit a haját.Jól bírta,igaz,lefizettem pár színes ruhacsipesszel.Csak a füle felett és a frufruját vágtam le kicsit,mert össze-vissza nőtt ott a sérója.Aranyos lett.
Szóval egyre többször mutatja ki a szeretetét,ez eddig nem volt jellemző,nagyon önálló volt inkább,bosszankodott,ha megöleltük,mert hátráltattuk a nagyon fontos teendői közepette.
Ez mostanában kezd megváltozni,kezdődött a pusziadásokkal,aztán meg a plüssök ölelgetésével.Tegnap este a kádban hosszú-hosszú percekig bújt hozzám,én meg mindenféle csacska dolgot sustorogtam a fülébe és simogattam a kis hátát.Már azt hittük,elalszik úgy,annyira élvezte.Meg persze én is,könnybelábadt a szemem rendesen,szerencsére ezt is megörökítette a Gábor.Mármint a bújást.Szalonképesebb a kép,mint a múltkori,talán felteszem ide is,még nem döntöttem.
A Nagynénémnél,Erzsinél is nagyon jól érezte Magát.Talán már írtam,hogy útba esik a bolt,ahol dolgozik,így minden nap megállunk Nála és időnként ki is száll ilyenkor a Nórika a kocsijából.Hatalmasakat nevettek,meg bohóckodtak együtt,erről is lesznek képek.
Meg a névnapról és jó kis kajálásokról,meg fürdésekről,meg viháncolásokról.




glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: