2008. augusztus 3., vasárnap

Mikor a hóhért akasztják

Ezen a hétvégén Nórikánk a Szüleimnél nyaralt.Apukám elég ritkán látja,ezért nem is ment most a tanyára,hanem otthon "buliztak",együtt.Mikor este mentünk Érte,se szeri,se száma nem volt a mesélnivalónak,mennyire okos,szép és ügyes ez a kis Nórika,jókat nevettünk.Nagyon jó kedve volt,szokás szerint alig lehetett "lekaparni" a Mamiról (mindkét Mamijával így van,és ennek nagyon örülök),még sírva is fakadt,mikor hazaindultunk és levittük az autóhoz.Szerencsére hamar megvigasztalódott.
Hazaérésünk után kicsit még játszottunk,aztán vacsoráztunk,Apukája pedig megengedte a fürdővizet.
És itt kapcsolódnék a címhez:a nagy kavarodásban elfelejtette bedugni a lefolyóba a dugót,így a víz egy része visszajött (nagyon bénán van megcsinálva a rendszer,ha nagyon folyik lefelé a víz,mindig viszontlátjuk) és terjedt szépen a fürdőszoba padlóján,eláztatva mindent,ami lenn van.Én fedeztem fel,mikor mentem feltűzni a hajam a pancsihoz.Nem tudok visszaemlékezni,mit is mondtam,mikor felfedeztem a "harci helyzetet",de amikor a Gábor odajött megnézni a Nórikával,mi van,épp mostam már felfelé és kicsúszott a számon:"basszus".Na,a Nócinak több se kellett,mondogatta egyfolytában "ba".Rengeteget nevettünk,próbáltunk nem törődni vele,hátha ha nem hívjuk fel a figyelmét rá,hamar elfelejti....aha,ahogy Móricka elképzeli!
A Csaj kedvenc játéka,hogy összehabozza a kezét és bekeni vele az arcomat.Közben vihogunk és mondogatnom kell,hogy "nenenene".Akkor a habos arcomat összeszorítom az Övével és akkor újra nagy nevetés.Csakhogy mikor ma összekentem az arcát,találjátok ki,mit mondott?!
Hát igen,talált,süllyedt (szégyell-szégyell).Ezek szerint nem csak ismételgette,hanem nagyjából meg is értette,mit jelent.Sose többet nem mondok semmit!Még jó,hogy nemrég írtam,mennyire kell vigyázni,mit fecsegünk a Gyerek előtt...

Sajnos nem csak jó dolgok történtek velünk:Ágikabarátnőm szombaton délután sírástól megtört hangon telefonált,hogy hosszú szenvedés után sajnos elhunyt az Édesapja....Vele érzünk és nagyon sajnáljuk!
Vigasz a gyászban,hogy ha lehet ilyet írni,hogy szép halála volt és nem olyan kínokkal teli,amit az orvosok jósoltak.
Nyugodjék békében!




glitter-graphics.com

4 megjegyzés:

Pont.én írta...

No igen! Vigyázzunk a szánkra!
A barátnődnek részvétem!
Csilla

ilgya írta...

upsz..hát igen ezek a babák nagyon fogékonyak és nagyon okosak!
Szerencsések vagytok akkor ti is a nagyszülőkkel:)
részvétem a barátnődnek!

márta írta...

Ez még csak a kezdet. Később arra is vigyázzatok, hogy ne vitatkozzatok előtte, ha nem akarod, hogy teljesen váratlanul majd társaságban kijelentse, hogy anyáék szoktak veszekedni. Mi ilyeneket élünk át mostanság, aztán minél inkább magyaráznánk, hogy nem is igaz annyira, annál inkább gyanúsak leszünk. :))

Névtelen írta...

Még az nap irtam kommentet mikor ezt irtad de ezzek szerint valamiért nem kaptad meg. Barátnödnek részvétem. A szánkra meg tényleg figyelni kell. Helyetesitsd valami állet nével a csunya szavakat. Tesoméknál bevált.