2008. október 27., hétfő

Pécézősdi

Tomi&Beniék,Zsófikáék és Regi kipécéztek minket egy játék erejéig.

A játék lényege,azaz a játékszabályok a következők:

-linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
-ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
-pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
-egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.
-játékszabályokat vidd Magaddal.

Na,akkor lássuk....de ciki:-) :

-eddig nem tudtam linkelni itt a blogban,ezért is késlekedtem ennyit....de most megtanultam,tök egyedül,elengedett kézzel:-)

-kisebb győzelmeket aratva harcolok a kilók ellen,mióta az eszemet tudom....de mit csináljak,ha egyszer imádok enni:-)

-mióta megvan a Kislányom,szenvedélyes szoptatáspárti lettem és agitátor is:-)

-nagyon naív vagyok,Ágikabarátnőm szerint "királylány" tipus,ami előny,amikor pasit keres az ember lánya(engem már csak 1 érdekel:-) ),nem tudom kinőni...

-folyton azt hiszem,segítenem kell mindenkinek,valamint a harmadik világ terheit is át kéne vennem

-tudok titkot tartani (csak az enyémeket nem,lásd fenn:-) )

-nagyon szeretek táncolni és énekelni

-imádom a Családomat!!!!!!

Ahogy elnézem,felesleges már Bárkit is kipécéznem,mert körbejárt az ismerősök közt a játék,de hogy bizonyítsam,bizony tudok linkelni,íme :-))))) :

1.Anikó és Marcika

2.Csenge és Csilla

3.Lillus És Timi(alakul a
csomagküldés,bocsánat a késlekedésért)

4.Regiék

5.Renibaba&Eszter

6.Ilgyáék

7.Oszkár

Annyiban módosítom a játékszabályokat,hogy én már ezen a szinten nem küldözgetek figyelemfelhívó üzenetet senkinek,úgyis felesleges.



glitter-graphics.com

6 megjegyzés:

REgi írta...

Én is kipécéztelek, és kíváncsi is vagyok rád! Úgyhogy várom a folytatást! :D

ilgya írta...

jaj de aranyos vagy,nagyon köszönjük...

SKata írta...

Puszi Nektek,Csajocskák:)))!Remélem,nem csalódtok bennem;)!

REgi írta...

Már miért is csalódnán? Esetleg jobban megismerünk! ;)
Pusziii!

Pont.én írta...

Köszi a felkérést, olvashatod a blogban a beírást! öööööö, sorstárs, már ami a kilókat illeti, és a veük folytatott harcot illeti!

Laszlo írta...

Köszönöm, SKata :))

Ha nem haragszol meg, most nem pecézgetek. Remélem, nem baj :P

De megtiszteltetés :) Tényleg.