2008. december 11., csütörtök

Megint beteg!

Nórika megint beteg.A múltkori mandulagyulladása,amire semmilyen gyógyszert sem kellett szednie(!),magától elmúlt.Vagy nemtommi.
Pénteki oltások óta viszont nátháskodott,tegnap óta köhög és ma már sípolt is a kis tüdeje.Gáborral azonnal adtuk a szokásos szereket (Persze megkaptam a kioktatást a Dokibácsitól,hogy SEMMI közük ehhez a betegséghez a szuriknak...pusztán érdekes egybeesés,gondoltam én.Mondani nem mondtam).
Nemrég jöttünk meg a Dokitól,csak így tovább mindent,szerdán kell visszamennünk.Kicsit megkönnyebbültem,mert amikor nagy volt a baj,akkor 3 napon belül visszarendelt minket mindig.Persze ma 2-re kaptunk időpontot,amikor Nórika már aludni szokott,így mire hazaértünk csak gyorsan rendbetettem,beadtam mindent,amit kellett és már aludt is.Ebédelni se akart,de majd pótolja később,lényeg,hogy bedobott egy jó adag teát.Szerdán viszont negyed 9-re kell mennünk,amikor Ő még szintén aludni szokott,de ez senkit se zavart,nincs más időpont,keltse fel,Édesanya:-(!
Egyébként jól van,úgy értem játszik,jön-megy,táncol,1500szor meghallgatja egy délelőtt a Pink-et (meg hát persze így én is...jájjjj....pedig eddig szerettem ezt a számot).
Ma először mondta a saját nevét,eddig Ő Magának "Baba" volt,most viszont "Nóni".Nagyon édes volt,még jó,hogy más is hallotta,van rá hiteles tanúm:-).
Éééééééééééés!!!!!Postára adtam ma végre kéthetes küzdelem és minden után a szegedi gyakorlat jegyzőkönyveit!Asszem nem túlzok,ha kb. 150 oldalra saccolom,súlyra meg kereken fél kg és 20deka lett.Huhhh......nagy megkönnyebbülés!
Végre kis időt tudok normálisan tölteni a Családommal is,bár holnap matekvizsga,de aztán jan. 5.-ig semmi!!!!!!



glitter-graphics.com

6 megjegyzés:

Pont.én írta...

Jobbulást kicsi ügyes Nóri!!!!!!!! Kata, tessék pihenni, és Karácsonyra készülődni! Azért a matekhoz egy nagy kalappal!

Renáta baba írta...

Szegény Nóri!Küldjük a gyógypuszikat!!!

Névtelen írta...

Jobbulást Nórika. Irtó édi lehet ahogy mondja a nevét..

Sziszi írta...

Jobbulást kívánunk Mi is! Küldjük a gyógypuszikat! Mindebt bele a matekhoz! Alízék

Pont.én írta...

Ugye jobban van a Nóri!!!! Remélem minden okés!

Névtelen írta...

Remélem meggyogyult a kis Drága..