2009. január 31., szombat

Első mondat és második autósülés

Nórika mutatta a fürdőben a lábujját.Kérdezem,levágjuk a körmöt?Bólogat.Jó,akkor szólunk Apának,hozza ide az ollót.Meg is történik a művelet,büszkén nézegeti megint,majd:
"Apa,nyissz-nyissz,Nónni!"-mondja.Össze-vissza pusziltuk.

Mindenki sokkal jobban van,már "csak" köhögések maradtak vissza,de a Nómikám kapja az Ambroxolt.Hallottam viszont egy olyat,hogy 3evőkanál cukrot meg kell karamellizálni egész sötétre,belevágni valamennyi nyers vöröshagymát,kicsit azzal is pirítani és felengedni egy bögre vízzel.Ha feloldódott benne a karamell,elkeverni,édesíteni és az állítólag nagyon hamar csodákat tesz a száraz köhögéssel.
Szerintetek?Hasonló tapasztalat?
Nórika kezdi kinőni a Bogikeriéktől örökölt autósülést,terveztük,hogy veszünk nagyon hamarosan egyet,erre tegnap ezt kaptuk a Karcsipapáéktól:

El se tudom mondani,mennyire örültünk,Gábor most szereli be!
Amúgy az elmúlt napok nagyon káoszosak voltak.Mivel az egész Család beteg lett,alig tudtuk megoldani,ki legyen a Nórikával.Keresztanyámék kezdték a sort,vállalták 3napra.Sajnos azonban a 2. napon kétségbeesve telefonált nekem a bölcsibe,hogy Nórika csak sír,nem akar semmit csinálni,se inni,se enni,engem emleget,most mit csináljon.Előző nap meg remekül elvoltak.Én is sírtam tehetetlenségemben.Gyorsan leszerveztem,hogy délben elmehessek haza,valamint,hogy másnap hadd jöjjön be velem a bölcsibe a Nómikánk.Mikor ez mind megvolt,a Gábor hívott,hogy ne menjek haza,mert Ő belázasodott és hazamegy,a Nórika meg hány.Gondolhatjátok...
Ekkor már ugye Apukámmal kezdve Karcsipapi és az Ágimami is belázasodott.
Mikor hazaértem,Gábor totál lázasan játszott a Nórikával,aki ekkor már nem hányt.Mindenki orvoshoz el.Gábort kiírták persze.Nem ment le a láza 2napig,éjjel-nappal majd' 39fokos volt a hője.aztán estére egy kiadós alvás után a Nóca is belázasodtt,hűtőfürdő,Nurofen.Le is ment Neki is,de hajnalban,mikor készültem menni a bölcsibe,ismét lázas lett.Gábor rendezte,aztán felvitte Apukámékhoz,aki már jól volt,csakhát ugye Anya fekszik.De szerencsére így is vállalták a Nórikát,a Gábor meg itthon betegeskedett.Majdnem megőrültem.
Végül mostanra mindenki javulgatott elég rendesen,szóval jövő héten minden visszaáll a tervezett kerékvágásba.
Ja,és pénteken és majd hétfőn is egész nap leszek,nem csak a saját műszakomban,de a Dadusunk is belázasodott,így totál ott maradtam egyedül.Nem baj,ezt kihívásnak veszem,nagyon jó volt így is a pénteki napunk a gyerekekkel.
Kicsi Kolléganőm 5hetes terhes!!!!!Szóval még a jövő héten jön és megint enyém a Csoport egy ideig,míg kapok új Kolléganőt.Kíváncsian várom!




glitter-graphics.com

6 megjegyzés:

Pont.én írta...

Édes Nórika, annyira okos a kis drága!!!! Sajnálom, hogy ennyire zűrösek mostanában felétek a dolgok, de azért látom jól bírod a gyűrődést!
Klassz az új ülés!

Névtelen írta...

Halika Drágák!
Örülünk,hogy végre kezd mindenki jobban lenni!Nagyon szupi autósülést kapott a Leányka!Piros kocsiba piros ülés is dukál!Ha Jázmin ilyen ütemben növöget,akkor már előbb is kell az autósülés,mint 10 hónaposan.
Vigyázzatok magatokra!Millió pusszancs!Bogikeriék

Névtelen írta...

Jaj szegény Nórika!!! A lényeg,hogy jobban vagytok. Reméljük most már egy jó ideig el kerülnek a betegségek benneteket.

kingu írta...

Sziasztok! Örülök,h jobban vagytok. Nagyon szép az ülés, jól megy a csajszihoz.
Biztosan van a receptben vmi, mert azt hiszem,h talán a lándzsás utifűs szirup is karamellalapú, és anyu mindig hagymateát főz, ha megfázott az Ati. Puszi: Várom a mail-t:)

Mária írta...

Hm, jó kis éles helyzetekben kell helytállnotok. Csak gyógyuljatok meg. Mandulagyulladásnál javasolta valaki, hogy hagymás teát igyon, meg hogy jó lenne kiizzadni a betegséget. Régen ittam karamellás teát a köhögésre, de féltem, hogy túl sok cukrot viszek be.
Jó munkát, könnyebb, "eseménytelenebb" napokat!

Kormica írta...

Remélem már jobban vagytok!
Gratula az első mondathoz!