2009. március 22., vasárnap

30 lettem :-P

Alig történt valami a héten...
Hétfőn este is lázas volt a Nónni,azért is izgultunk,nehogy befulladjon,de szerencsére könnyen le lehet vinni a lázát és ha jól számolom,jó fél éve nem volt semmilyen asztmatikus panasza!Éjjel arra ébredtem,hogy fájnak a karjaim,gondoltam,biztos azért,mert tartogattam a Nónnát és izomláz.Majdnem...
Kedd reggelre belázasodtam és a 38,5 nem is akart lemenni egész nap,de ez semmi ahhoz képest,hogy ilyen beteg szerintem életemben nem voltam még!Mindenem,még a bőröm is fájt,köhögtem,influenzás lettem.Az volt a nagyon nagy szerencse,hogy a Kislányunk nem volt lázas,csak hőemelkedése volt eddigre,mert azon kívül,hogy tisztába tettem,ha kellett és enni-inni adtam Neki,semmi másra nem voltam képes,az egész nap egy félálomban telt,vastagon beöltözve dupla takaró alatt feküdtem.Tündérkém szépen játszott egész nap,időnként odabújt mellém,mintha érezte volna,hogy nem a szokott formámat hozom.Olyannyira nem,hogy a használt pelust betettem egy nejlonzacskóba és kidobtam a konyha kövére,hogy nehogy bennfelejtsem a szobájában,de mire végeztem a tisztázással,megfeledkeztem róla.Mikor később újra magamhoz tértem és eszembe jutott,nem találtam sehol.Aztán rájöttem,hogy ez az Édes Angyal kidobta helyettem a kukába!!!Ezen persze nagyon sírtam,még most is elérzékenyülök,ha eszembe jut,milyen kis gondos!
Aztán végre hazajött a Gábor és utána már minden rendben lett,úgy éreztem!
Kaptam jó kis Aktil Duót,az mint egy lórúgás,elég hamar rendbetett,szóval már engedélyt is kaptunk a Nónnival mindketten a dolgozásra.Hétfőn megyünk egész nap a bölcsiba,hogy pótoljam a Kolléganőmnél a lemaradásom,kedden meg az elmaradt Pécsre.Akkor benézünk az Új Forrás Áruházba is a dr. Lenkei -féle vitaminboltba,kipróbáljuk most azt,egyik Anyukám nagyon ajánlotta,szemmel látható a javulás a Natinál,mióta ezt a készítményt kapja!
Nekiálltam a szakdogámnak is,két nap alatt majd' a felét megírtam,már csak a kutatásomat kell beleírni meg a kérdőíveket elemezni,erre szánom a legtöbb időt.Akkor elküldöm a Konzulensemnek és ha minden Ok,már köttetem is.Lekopogom,de úgy néz ki,minden csúszás és késlekedés ellenére kész leszek vele kapkodás és idegbetegkedés nélkül,ami nálam nagy szó...Lesz...ha így lesz...:-)))!
Szülinapról csak annyit,Mindenki gondolt rám és ilyen és ehhez hasonló jó és kedves szavakat kaptam,mint:"legalább 3hónappal fiatalabbnak nézel ki,mint30év"-Ágikámtól és
"Készülj fel,mert ez együtt jár a látás- és halláskárosodással"-Bogikerytől.
De mindegy is,ez van,ezt már megéltem,sajnos van,akinek ennyi sem adatik meg.
Eddig kaptam gyönyörű csokor virágot a Gábortól és tortát és pénzet Anyukáméktól.
A többiről is majd beszámolok,meg persze a keddi vérvétel-kontrollról is,remélem,elég lesz a gyógyszer szintje a vérben és nem kell emelni az adagot!Amit meg szintén nagyon remélek,hogy hamar sikerül a szúrás és nem böködik össze-vissza!



glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hali Drágaszágockák!
Á,ezek szerint túlélted a tegnapi napot.Nem is olyan szörnyű ez a kerek szám,ugye?
Örülök,hogy holnap már mehet a Nórika bölcsibe,és hogy jól van.Te pedig kúráld tovább magad!Gyógyulj meg mielőbb!Nórika pedig rohamosan fejlődik,ahogy olvasom.Nagyon ügyike!
Puszka Mindannyiotoknak!
Ui.:Sajna a torta nem érkezett meg.Jó címet adtál a taxisnak??Bogikery

Mária írta...

Nagyon sok boldog szülinapot kívánok neked!!! Isten éltessen sokáig.
Az influenzát rémesen meg lehet szenvedni. Én sem felejtem el sosem, annyira beteg voltam vele fiatalon.

Névtelen írta...

Sok boldog szülinapot kivánunk utólag is.