2009. május 25., hétfő

Kata Szegeden

Elérkezett az a pillanat,amit senki nem várt a kis családunkban.Drága párocskámnak el kellett mennie Szegedre 3 hét gyakorlatra.18.-án indultak Bajára vizsgázni és utána tovább Szegedre.A Nórikával ketten maradtunk itthon és egy merő izgalom voltam,hogy a kis aranyoskánk,hogyan fogja viselni Anyuci hiányát!Tetejében úgy kellett megkezdeni ezt az időszakot,hogy a Nórika beteg volt.(nátha,köhögés)Szerencsére nagyon jó volt a hét és nem volt semmi probléma.Nagyon vártuk a pénteket,hogy hazaérjenek a Katáék és végre együtt lehessünk.Édes kis picikénk,amikor megérkezett az anyucija,nem igazán akart közeledni hozzá.El kellett telleni kb. fél órának,mire összetudtak melegedni.Szuper volt a hétvégénk is.Voltunk Bátaszéken a dédiknél szülinapot ünnepelni és a tanyán a Laci papiéknál.Vasárnap délután már sajnos el kellet kezdeni készülődni,mert fél hat felé indultak vissza Szegedre.Mivel a Nórika az otthonlétünk alatt meggyógyult,így hétfő reggel vittem a bőlcsibe,ahol a kedvenc dajkája várta, Emese néni.Munka után rohantam a Nóriért,mert kíváncsi voltam,hogy mi volt vele egész nap,ugyanis nem igazán volt még a Kata nélkül egész nap.Természetesen semmi extra nem történt,nagyon jól érezte magát.Ja és még valami történt ma.Megmostam úgy a haját-most először-,hogy nem sírt:)))))))))

Gábor



glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

Pont.én írta...

Gratula az ügyes kislánynak és az ügyes papának!

Mária írta...

Szia Apuka!

Ügyesek vagytok mindketten. Kitartás.
Most jutott eszembe, hogy az én férjem is megkapta egyszer a feladatot. Amikor Atikám 3 hétig volt kórházban és én természetesen vele tartottam, akkor a férjem volt a 2 lánnyal. Szerencséje volt, hogy nem voltak betegek, így tudott tényleg dolgozni is, igaz, hogy csak 4 óráig. Ráadásul festés volt itthon.

Jó, hogy hétvégén hazamehet a feleséged. Egy kicsit megértem Nórika megbántottságát is. Ő ezt még tényleg nem igazán értheti meg, hogy anyunak muszály elutaznia, nincs más választási lehetőség.
Ez az utolsó, hogy el kell utaznia? Mikor lesz vége az iskolának?
Drukkolok neki is. Biztosan megnyugtatja, hogy milyen ügyes a kicsi leánykátok a bölcsiben, sőt otthon is.
Üdv.: Mária

Kriszta és Zsófika írta...

Igazi nagylányként viseltettik ez a kis Tünemény :-) Nagy hatalmas pusza neki