2009. július 29., szerda

Kancsal,vagy nem kancsal,ez itt a kérdés!

Ma kértünk időpontot a gyermekszemészetre,mert a bölcsiorvos két hete azt mondta,úgy látja,mintha a Nórika bal szeme nem alkalmazkodna tökéletesen és kancsalnak tűnik.
Megnézte a Dokinő:először színes ábrákat kellett felismernie,a csizmát és a gombát nem tudta csak megnevezni a jó 20 képből,aztán messziről is elmeséltették Vele még egyszer.
Mikor ez megvolt,kérdezte a Dokinő,hogy mikor töltötte a Nórika a 3-at.Mondtam,hogy még csak majd márciusban fogja,erre egymásra néztek elképedten az Asszisztensnővel és mondta,hogy a kétévesek nem szoktak tudni felsorolni ennyit az ábrákból!!!!
Bocsássatok meg nekem,de annyira dagad a májam a büszkeségtől,hogy alig fér el a hasamban:-DDDDDDDD!Meg is dicsértük jól a Nónnit!
Aztán 10percenként háromszor is cseppentettek a drága szemébe,majd vártunk fél órát és következett a műszeres vizsgálat.Sajnáltam,hogy nem értek hozzá,lévén,az Ofotértben csak felnőtt vizsgálatokat láttam annó és csak annak ismerem a menetét és a miérteket (úgy ahogy).
Szerencsére minden rendben van,semmi kóros elváltozás nincs, és szemüveg vagy szemtakaró sem kell!!!!!!Szokásos rutin szerint kb. 1 év múlva kell mennünk kontrollra.
Tök jó érzés volt,hogy meghallgatta és ennek alapján értékelt a Dokinő,hogy mondtam,az Öcsém és én is megjártuk hasonló módon annak idején a szemészetet.
Szegény kicsi Nóri jól viselte a cseppentést.Mikor másodszorra mentünk be a cseppekért,már magától kacsintgatott a Doktornőre (mert hiába mondták,hogy pislogjon,csak grimaszolt,de a kacsintást azt bezzeg értette) általános derültséget keltve.
Mivel látszott,hogy ebédidőre érünk csak haza,és nem lesz időm főzni ahogy terveztem,gyorsan átugrottunk a szemben levő kínaiba.Ahogy visszaértünk a rendelőhöz,ott a padon be is vágta a Nóri az ebédjét,nagyon idilli volt ott a sok vérvételre váró beteg közt,de mit lehet csinálni,ha a kétéves megéhezik:-))???Aztán persze pisilnie is kellett,én meg majd' frászt kaptam a kórházi wc-től,végül úgy tartottam fölé,mintha a szabadban pisiltetném.
Értünk jött a Gábor,be is vásárolta a főznivalót a Drága és hazahozott minket.
Ő vissza is rohant a dologba,Nórika villámgyorsan elaludt én meg főzök.És blogolok.

Tegnap voltunk a Nagybátyám és az Unokatesóm Férjének a sírjánál,aki már öt év halott sajnos.Vittünk virágot és jól meglocsoltuk a sírokat.Nórika nagyon élvezte és eszembe jutott,hogy régen én is szerettem a Mamámmal a temetőbe járni.




glitter-graphics.com

2 megjegyzés:

Pont.én írta...

Kicsi okos, ügyes csajszi! Hízzon csak a májad!

Mária írta...

Örülök, hogy rendben van a szeme.
Attilánál viszont nagyon szükséges volt a takarás és a szemüveg, de csak akkor derült ki, amikor a szívgyógyszerek miatt már kérték a vizsgálatot, hogy nincs-e káros mellékhatásuk. Teljesen ledöbbentem, amikor megtudtam, hogy mi a baj. Ugyan is semmit sem vettünk észre a szemén, mert a szemizmok elég jól működtek. De az még borzasztóbb lett volna, ha ez nem derül ki időben. Komoly következményei lettek volna a beteg szeme látására.