2009. július 18., szombat

Hogy utálom,ha le vagyok maradva...

...mert ilyenkor azt se tudom,hol kezdjem,hogy semmi ne maradjon ki!Egész múlt héten szabin voltam,ennek örömére beteg lett a Nónni (persze amúgy sem vittem volna bölcsibe),nagyon köhögött,de szerencsére hamar meggyógyult,nem fulladt.
Ugyan mindig ébreszteni kell,ha délelőttös vagyok a böliben,most egész héten hat előtt kelt,hajjaj.
A névnapján sem hazudtolta meg Önmagát,már háromnegyed hatkor "Apuci,kiszááász!" kiáltással ébresztett minket.Megkapta a kakaóját és miután megitta,jöhetett az ajándékozás.Ott,az ágyunkban.Nagyon mulatságos és megható volt látni az arcocskáját az ajándék láttán.Egy hosszú percig csak álmélkodott,aztán nekiállt "boncsani" a csomagot.Kapott tőlünk egy Kisvakondos mesekönyvet és egy hercegnős(!) fogkefét.Nagyon örült,és a következő félórában az ágyban,fogat mosva hallgatta újra és újra a mesét,hol az Apja,hol én olvastam.Amikor bevittem megmutatni az előző este készített gyümölcstortát,teljesen paff lett a Gyermek.Elénekeltük a "Boldog születésnapot" is...És ekkor még csak negyed hét volt...
Jól telt a napja nagyon.Ebédre az Ágimamiékhoz voltunk hivatalosak,kapott egy kis rózsaszín csokrot pillangókkal és tollakkal,csomó ideig ezzel foglalkozott,a fő ajándéka alig érdekelte.Ekkor még.Aztán mikor sikeresen levadászta a kispillangót a csokorról és elénekeltük vagy 20-szor a "Tarkaszárnyú pillangót",végre észrevette a csomagot is.Nagyon örült,mert állatkertes Duplo-t kapott,jó sok állattal és mindenféle kellékkel,így már elég jelentős Lego készlete van.Boldogan vetette bele Magát a Mamiékkal a játékba és ebédkor alig akarta abbahagyni.Azért kedvenc pörije kedvéért kicsit hanyagolta a játékot.Ebéd után még játszott kicsit azzal hazajöttünk,aludni.Mielőtt letettem,szokásos kérdések:"Szomjas vagy?Kell pisilni" "Nem,nem!"Jó.Kijöttem.Eltelt 10mp,"Inni,Anyaci!"Anya vissza,Nórika iszik (nem viccelek) 1 korty vizet.Anya el.Eltelik újabb 2mp,"Apucikám,pisilni!"Apa bimbivel be,Nórika ágyból ki,pisi (egyébként csak a wc-be pisil).És miután ezeket eljátszottuk,már alszik is.Ja,este még kicsit hosszabb a "műsor",mert akkor mese és ének is kell,tehát a "Három pillangó",majd számos ének és kb.15perc elteltével már nyugodtan szuszog.Eddig nem annyira érdekelték a mesék,illetve alváskor nem,de most elérkezett ez az idő is és én máris nagyon élvezem.
Szombat délután felmentünk Anyukámékhoz a Szőlőbe.Ott is volt pörievés "pumpival" (kitaláljátok,mi az:-)?) és Anyáék is megköszöntötték a Nónnit.Kapott rózsákat,mesekönyveket és két Pónit,amik a semmiből jöttek elő,aktuális kedvencnek.Mert a Pónis mesét nem kedveli,kicsit félelmetes szerintem is,de állandóan ezeket emlegeti.Nagy volt az öröm,azóta is hurcoljuk Őket mindenhova.
Ajjaj,ebben a pillanatban,ahogy írok,ért ide a vihar...nagyon fúj a szél,olyan felhők jöttek,hogy a galambok,amik szédülten kavarognak a szélben,fehérnek tűnnek tőlük.A város egyik része már nem is látszik,ott annyira zuhog az eső és a mi ablakunkra is ideesett egy jó 20cm átmérőjű esőcsepp.Meg is ijedtem,akkorát koppant.Jajj,csak jég ne legyen,nagyon szépek a kertek mindenhol,Apukám szőlője is.Nórika elég nyűgös szokott ilyenkor lenni,de ahogy megérkezik a hidegfront,megnyugszik és most is nagyon mélyen és csendesen alszik.
Aztán -vissza a Szőlőbe- megvacsiztunk és zenét hallgattunk a rádióból,amire nekem táncolni kellett.Nóri váltogatta a csatornákat és hatalmasakat nevetett,ahogy én is változtattam a stíluson.Mikor elindultunk haza,Ő közölte,hogy "Maradsz!".Mostanában ezt gyakran mondja.Majdnem olyan gyakran,mint azt,hogy "Haza!".Igazodjunk ki Rajta...
Vasárnap pedig lementünk a pécsi Állatkertbe.Nagyon szépen meg van csinálva,találkoztunk a Lacival és a Bogival is,Nórika nagy örömére.Izgatottan rohangált fel és alá,szerencsére nem csak nézni,de simogatni is lehetett,na csak a kecskéket,de ezt nagyon élvezte.Bogi is és az Apja is bement Vele a mekegők közé.
Hamar dél lett,el is fáradtunk és éhes is lett a Csajszi.Gyorsan elmentünk az Árkádba,ebédeltünk,többször is elmentünk a wc-re,mert az olyan izgi,kapott még ráadásként egy új cipőt és jöttünk is haza.Hatalmasat aludt az úton.Ja,benéztünk a Cé ás A-ba is,próbáltam egy gatyát,amit a Nónni szabotálni igyekezett,állandóan elhúzva a függönyt.Én persze korholtam,Gábor vigyorgott.Ahogy végeztünk és vittük ki a ruhát,Nórika rezignáltan megjegyezte:"Anyuci hisztis!" Hatalmasat nevettünk...Cukipofa!
Dolgoztunk egy hetet,megismerkedtünk az új Kolléganőmmel,Melindával.Sajnos,az Emese a másik tagóvodában fog dolgozni szeptembertől,mert hiába is szeretnénk,amíg nincs meg a végzettsége,nem maradhat velem.Pedig ilyen egy életben csak egyszer fordul elő szerintem,hogy valakik (Ő és én) ilyen összhangban legyenek.A Gyerekek is viharos gyorsasággal megszokták és megszerették Őt,a legzárkózottabb Kislány akkor nyílt ki,amikor Ő hozzánk került.Nórika is imádja.Most drukkolunk,hogy felvegyék a suliba és ha végzett,jöhet vissza,reményeink szerint!
Közben elmúlt a vihar,nem lett jégeső.Legalábbis a városban nem,de még eléggé fúj a szél.A lakodalmasok bizonyára fellélegeznek most.Czirának megígértem,hogy nem mossa el az eső az Unokatesója lagziját...a szélről nem volt szó:-).
Most öt hétig szabin leszünk a Nórikával,nagyon jó lesz,már régóta fentük erre a fogunkat.Nyaralás idejére a Gábort is elengedik az új munkahelyéről,pedig nem lenne kötelező,hisz próbaidős szeptemberig,de nagyon meg vannak Vele elégedve és egyre nagyobb felelősséget kap a munkában,ami miatt nagyon büszke vagyok Rá!!!!!
A héten minden nap hazahoztam a Nórit (délelőttösök voltunk) ebéd után,így a hűvös lakásban jókat aludt délután.Persze megy a légkondi,mert különben több mint 30fok lenne egész délután és éjjel is.Nincs veszélyesen hűvös,csak kellemesen,nehogy megbetegedjen a Kislányunk.Mondta is a bölcsiorvos,hogy vigyázzunk,ne köhögjön a mandulaműtét időpontjában,mert akkor kérhetünk másik időpontot.Apropó,bölcsiorvos!A hét elején megint kitiltotta az ominózus Kisfiút,akinek az Anyukájával az afférom volt.Aztán megjelent az Anyuka és közölte,hogy igazunk lehetett(!) mert nagyon beteg lett a Gyerek,kaptak beutalót arcüreg röntgenre és komoly arcüreggyulladása van,azért nem tud meggyógyulni! ÉS KÉPES LETT VOLNA A ROSSZ NAPJA MIATT ENGEM KIRÚGATNI!!!VAGY KOCKÁZTATNI EGY FEGYELMIT,VAGY AKÁRMIT!No comment...majdnem agyvérzést kaptam,de nem szóltam semmit,nagyon elővettem a gyerekszobámat,meg a jó neveltetésemet,innen is köszönöm a Szüleimnek!




glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: