2009. szeptember 29., kedd

MR

Tegnap a Férjem telefonált Pécsre a Diagnosztikai Központba,hogy mi újság,megjavult-e már a gépük és adnak-e végre időpontot a Nórikának a vizsgálatra?!
És akkor a szokásos útvesztőbe kerültünk:nincs a Nórika a listán.De,a Csábi doktornőék állítják,hogy leadták,Náluk szerepel.De nem!De igen!Persze ezt mind nekünk mondják,telefonálgatunk immár ketten ide-oda.Végül azt a választ kapja a Gábor,hogy OK,most már tutira listán van,akkor majd 2héten belül telefonálnak időpont ügyileg.
Micsodaaaaaa?????
Nem mondják már komolyan,hogy nyár eleje óta várunk erre a vizsgálatra,a Nóri gyógyszert kap egy olyan betegségre,amiről fogalmunk sincs,hogy létezik-e egyáltalán és ha igen,milyen fokú,és akkor azt mondja a recepciós,hogy "majd" telefonál...na neeee!!!
Újra felhívtam őket,viszonylag nyugodt hangon,de nagyon határozottan vázoltam a fentieket,meg hogy tudom,hogy másnak is fontos,de tegye már meg,hogy legalább időpontot néz,ne kelljen arra is várni,hogy egyszercsak hív!Hát jó,de lehet,hogy októberre már nem lesz!Hát,pedig én nagyon szeretném ha lenne!Jéééé,mégis van egy szabad hely október 9.-re,reggel fél8-ra,ha megfelel!Na,hát hogy a viharba ne felelne meg!
Szóval előtte való nap,8.-án reggel altathatósági vizsgálat lesz,aztán hazajövünk és másnap reggel túl leszünk az egészen és előttünk a hétvége,hogy kiheverjük...mindannyian.

Tanulság: Ha Te nem foglalkozol a gyereked ügyével vehemensen,más sehogyan sem fog!!!Tehát csak határozottan:-DDD!!!

Tegnap este 7óráig tartott a bölcsis szülői értekezlet,nagyon elfáradtunk mindannyian.Én azért is,mert ez volt az első ilyen megmozdulás,amit én vezényeltem le és azt mondta az Emese,hogy ügyes voltam:-))!Kaptam egy pirospontot...
Lényeg,hogy gördülékeny volt az egész,csak azért tartott ilyen hosszú ideig (fél5-kor kezdtünk) mert az Intézményvezető minden csoportba be akart menni beszélni a szülőkkel és hát természetesen(!) a bölcsi volt az utolsó.
A Gábor kinn várt rám,bár mondtam,hogy Ő is szülő itt,szóval bejöhetett volna,de kissé poros volt a dolgozós ruhája,nem akart úgy beülni.Nórika a Karcsipapáékkal volt addig,mire Érte mentünk,bundáskenyérrel vártak minket:-)!Vacsiztunk,aztán irány haza!
Behoztuk a lemaradást,a szokott időben ágyba került a Nóri és nagyon vicces volt,hogy bár a Mamáéknál benyomott 2szelet kenyeret,10deka felvágottat,két mackósajtot és paradicsomokat,itthon még lasagne-t akart enni...és evett is...egész éjjel hallgatóztam,mikor dobja ki a taccsot,de nem...(ásííít):-).

Vasárnap megköszöntöttük az Ágimamit,akinek kedden volt a szülinapja.Hazajött a Reni is.Gyönyörű Tissot órát kapott.Jókat nevettünk,mert a Nórika is felvette a ritmust és felváltva kérdezgettük,hány óra van:-)).Anyukájától kapott egy csodás aranyláncot,szóval nagyon boldog volt!
Ebéd után whiskykrém tortát ettünk....hát megfelelő pont volt az i-n,a szekszárdi Prim Cukrászdából rendeltük,utolérhetetlen!


A bölcskei fellépés nagyon szuperül sikerült,nem esett szét az új darab :-DD és még hangzott is valahogy,de ezt még rengeteget kell gyakorolnunk,bár ahogy ismerem a Karnagyot,fogjuk is:-DD.



glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: