2009. szeptember 13., vasárnap

Nah,itt vagyunk...

...újra.Szokás szerint rengeteg minden történt az elmúlt két hétben.
3 éves házasok lettünk 9.-én!!!!Itthon ünnepeltünk hármasban,isteni csilis-mézes csirkét sütöttem,a receptet innen vettem,nagyon bejött a Férjemnek,Nórikánknak persze natúr combit sütöttem,nem csiliset.Megittunk egy fél üveg finom bort is és kaptam egy csokor szépséges virágot!Persze az én ajándékomat elkeverte a posta,így csak pénteken érkezett meg,de a Gábor így is nagyon örült...
Véget ért végre a kéthetes projektem,amiről írtam már az előzőekben.Kipróbáltam és bejött a Turbó Diéta,fogytam 6kg-t és az volt a vicces,hogy tényleg nem éheztem közben.Most két hét szünet,aztán újra folytatom,közben tornázom is.Szülés után semmit se csináltam eddig és már nagyon untam.
A bölcsiben változások következnek,ugyanis hiába feszültem meg már mostanában,sajnos be kellett vallanom először magamnak,aztán a Vezetőnőnek,hogy sajnos mégsem tudok a Nórikámmal a csoportomban együtt dolgozni.Egyre kevésbé tudja a szünet után visszajőve elfogadni és megérteni,hogy benn nemcsak az anyukája vagyok.Ezért mondjuk egy ekkora gyereket nem is lehet hibáztatni,de nem engedi,hogy más gyerekekkel foglalkozzak,szülőkkel,kollégákkal,urambocsá' a bölcsiorvossal beszéljek.Ez abban nyilvánul meg,hogy eszméletlen sikításos hisztibe kezd (képekkel tudom bizonyítani....Ő szenved,a gaz galád Anyja meg  még fényképezi is:-DD)és húz arrébb,illetve minden eszközt bevet,hogy csak Vele törődjek.Eléggé elfáradtunk ebben, Ő is,én is,így úgy döntöttünk a Gáborral,hogy amint lehet,menjen Ő is a többiekkel a kiscsoportba,nem várjuk meg a következő őszt.Azért gondolom,hogy ez be fog válni,mert mikor nem vagyok ott Vele,Emesével meg az Áginénivel nagyon jól elvan,nem hisztizik,nem rigolyás,csak ha engem meglát.Már beszéltem a leendő Óvónénijeivel(egyikükkel dolgoztam is korábban már),szívesen látják,be is lett íratva májusban,úgyhogy mehet,amikor a Vezetőnő engedélyezi.
Tegnap szüretelni voltunk Anyukáméknál,gyönyörű őszi idő volt szerencsére.Nóri is nagyon jól szórakozott,mindig talált Magának játszótársat a felnőttek közül,jól elfáradt mire hazaértünk.Finom kakaspörkölt és kalács volt a menü.Bejött a présházba egy evetke is,volt élmény bőven(képek)!
Ma szedresi Búcsú volt,Tesómékkal mentünk a Mamához ebédre,meg kicsit nézelődtünk. a vásározók között.Megvettük a kötelező "bucsuscukrot",Nórika lovagolt is,pedig májusban,a Pünkösdi Fesztiválon csak nézni akarta a pónikat,nem volt hajlandó ráülni egyikre se,de most...olyan magától értetődően vágta rá az "igent" a kérdésre,mintha mindig is lovagolt volna(képek!!).Szemmel láthatólag élvezte,alig akart leszállni a kis lovacskáról.Nemsokára Szekszárdi Szüreti Napok,ott is szoktak lenni pónik,akkor majd megint lovagolhat.
Sütöttem túróruditortát,nagyon bejött ismét,itt a recept,Bogikerynek (képek!!).
Ma délután,ha a Nójita felébredt,hazavisszük a Lackóékat Pécsre és a Kislányunk ott is marad most Velük.Kedden megyünk Érte,akkor lesz a következő kontrollunk,addig nyaral:-DD!
Mi maradt ki...ja,igen!Hát a mezőszilasi fellépés!!!Életem legjobb éneklése volt!Háromszor kértek ráadást,aztán állva tapsolták a Kórust!!!!Nagyon meghatódtam...és még Ők köszönték...utána szeretetvendégség volt,szendvicsekkel,sütikkel,innivalókkal,jó fáradtan jöttünk haza,de soha rosszabb fellépésünk ne legyen!!!
Keddenként folyamatosan készülnünk a következő szereplésre,a többi szólistával együtt Ágikámmal  mi is nagyon jól haladunk!




glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: