2009. november 19., csütörtök

Mégeccer H1N1,de utoljára(kopp-kopp-kopp)!

Ugyebár az új influenza egyik súlyos mellékhatása a tüdőt érintő különböző enyhe vagy súlyos megbetegedés.
Viszont mi van azokkal a gyerekekkel (Nórikánk is) aki megkapta a Prevenar-t???Ami ugyebár pont ezek ellen védő vakcina???Na?Na?Naaaa????
Megmondom őszintén,kicsit megnyugodtam!!!Meg azért is,mert most beteg volt ugye,nem is kaphatta volna meg az oltást,ha akartuk volna sem,de mivel már itt a járvány és legalább 2hét a védettség,már tényleg semmi értelme sem lenne!
(Tudom,tudom,sovány vigasz,de mégis!)
Van ismerősöm,aki megkapta az oltást,totál kidőlt tőle.
Van,aki megkapta,azt'jóvvan,erről is levan a gond.
Van,aki elkapta a vírust oltás nélkül és két napig izomfájdalmai és mellkasi fájdalmai voltak,de semmi láz;antibiotikumtól egy hét alatt totál nyomtalanul gyógyult.
És persze ott van az is,Akit súlyos tüdővérzéssel szállították kórházba de nem tudok róla sajnos,mi lett Vele,most hogy van.

Szóval mindenféle eset van....kicsit olyan gondolataim támadtak,hogy ha valóban annyira súlyos a baj,miért is nem teszik kötelezővé az oltást mindenkinek???Vagy csak naiv vagyok megint és ilyen nem létezhet?

A bölcsikémbe járó 12 gyerek közül mindenesetre senkit sem oltattak be (de én nem beszéltem sem rá-,sem le senkit sem,mielőtt ilyen vád érne!!!).

Szerintem...

Ps.:Az első hozzászólásban kaptam máris egy kis helyreigazítást Prevenar-ügyben Sziltől,tessék hozzáolvasni a poszthoz:-)!
Szil,köszönöm!!!




glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

SzKriszti írta...

Én sem vagyok "oltás-párti", de ezt a "félreértést" fontosnak tartom tisztázni:
A Prevenar 91 Streptococcus P törzsből a 7 leggyakoribb ellen véd, a többi ellen nem! Tehát sajnos nem érezhetjük attól biztonságban magunkat, hogy beoltattuk a lányainkat a Prevenar oltással.
Ettől függetlenül Ágnes lányom is épp ma kapta meg a Prevenar 2-t, és nálunk sem oltatja magát senki H1N1 ellen. Bár egyre bizonytalanabb vagyok (én is, ahogy sokan mások) az utóbbi kérdést illetően...