2009. november 25., szerda

Névnap

Igazából voltak már előjelek a bölcsiben múlt héten is,hogy Calici"barátunk" készülődik,de akkor még nem tűnt komolynak.Aztán tegnap napközben 3 kisgyereket kellett hazaküldenünk hasmenéssel,én meg egész nap vonszoltam magam,annyira görcsölt a gyomrom.Aztán a nevem szépséges napján bírtam kidőlni én is,de szó szerint.Perszehogy elkaptam!
Szerencsére a Nórika tegnap óta a Borimamánál van,mert úgy volt,hogy ma még Paksra is megyek,tanfolyamra,de ebből se lett semmi.Mindegy,a lényeg,hogy Ő tökéletesen jól van,mondta Anyumnak,hogy "hasmesén",Ő meg visszakérdezett,hogy "mit meséljek,Kicsikém?":-))),mire leesett...Hát,ezek szerint értett mindent,amit mondtam Neki,mikor felhívott és megköszöntött (énekelte,hogy "bódod szülinaaapooot"),aztán később eszébe jutott.Cukorfalat kicsi Lányom!!!!Nagyon hiányzik!!!
Szóval ágyban ünnepelek,az ünnepi menü:Normaflore,széntabletta és tea.Ők a legjobb barátaim is egyben:-).
Most már csak akkor görcsölök,ha iszom,így nem iszom...tudom-tudom,ne essetek nekem kapákkal-kaszákkal,csak vicc volt,persze hogy sokat iszom!!!

Mindenkinek köszönöm a köszöntést meg a gondolást!!!!!!!




glitter-graphics.com

2 megjegyzés:

Mária írta...

De jó, hogy nem nagyon késtem el. Boldog névnapot szeretnék kívánni neked és jó ünneplést, amint az egészségi állapotod megengedi. Gyógyulj meg!!!
Olyan jó volt ma névnapozni nővérkémnél, ő is Katalin.

PAMIS Takarító Kft. írta...

Boldog névnapot kivánok én is, valamint gyógyulást!