2009. december 16., szerda

Mág 8 nap Karácsonyig...

Már csak 8...:-)!Vágjuk a centit,nagyon várjuk a Szentestét,Nórika arcát,amikor meglátja a Karácsonyfát,meg az Ajándékát,meg ahogy cuppogva fogja falni a halászlét!Természetesen a Gábor reakcióját is nagyon várom már,remélem,örülni fog az ajándékának...és hát perszehogy várom az én meglepetésemet,amit nagyon titokzatos arccal rejteget előlem a Férjem:-).Idén nagyon ügyesek voltunk,jó régóta gyűjtögetjük a meglepiket,meg is van már mind!Meg a Fa is,a díszek is,most az eddig szokásos kék-piros helyett barna-óarany-bronz színekben fog pompázni a Fánk.
A bölcsis Télapóról már ejtettem "szót" képekben,de a Gábor munkahelyén szervezett ünnepségről még nem beszéltem.
Hát én ilyet még nem láttam,mármint régesrégen voltunk hasonló Ünnepségeken,de a mai Magyarországon már nem létezik ilyesmi,gondoltam én:-).Pedig de!Múlt pénteken délután 4órára érkezett a Mikulás.Név szerint hívott ki minden gyereket.Amikor azt mondta,hogy "azt hiszem,van itt köztetek egy Nórika nevű kislány is",a mi Kislányunk felpattant az ölemből és már rongyolt is ki a Télapókához.Bátran elvette a csomagját,adott pacsit az Öregnek,majd jött is vissza.Épphogy leült,eszébe jutott valami,lerakta az ajándékát és visszaszaladt!!!És miért???Hát hogy megsimogassa a Mikulás szakállát és megölelje Őt!!!Megnyugodva,mint aki jól végezte dolgát,jött vissza:-)))!A sok szülő tapsolt,nevetett mindenki,én meg sírtam:-)).Gábornak meg tátva maradt a szája,fényképezni is elfelejtett...szerencse,hogy a céges lap fotósa mindent megörökített,le is támadtuk,hogy kérünk szépen majd képeket.Ezután közös vacsora következett külön gyermekmenüvel,amit perceken belül fel is szolgáltak,így az izgatott Kicsik hamar falatozni kezdhettek,majd a felnőttek is kaptak ételt.Minden nagyon finom volt,Nóri úgy falt,mint a kapások,élvezet volt nézni!Majdnem fél7 volt,mikor hazaindultunk,felpakolva egy hatalmas láda "mindenjóval",amit minden dolgozó kapott ajándékba.
Szóval ilyen is létezik még!



glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések: