2009. december 19., szombat

Nagyon esik a hó!!!

A tegnapi volt a leghidegebb éjszaka,most meg épp szakad a hó!!!!Remélem azért,hogy az Ünnep előtti felmelegedés hatására nem olvad el és fehér Karácsonyunk lesz!!!
Amíg még mozdulni lehet autóval,kimegyünk a Tecsóba bevásárolni...

Update:Bevásároltunk,hazaértünk épségben:-)!De öregeeeem.....itten nem takarítják az utakat egyáltalán!!!Pedig állítólag totál fel vannak készülve a havazásra,már hónapok óta!Mondjuk én is fel voltam készülve:tudtam,hogy fog esni és vártam...azért azt nem gondoltam,hogy a hókotrós bácsik is így készültek csak,mint én:-(.Pl. Tamási felé traktorok vannak az úton és figyelik,hol akadnak el az emberek és kihúzzák őket...na,ez a készülés szerintem!


glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

Mária írta...

Ugye milyen érdekes? Én eddig úgy emlékeztem, hogy ha esett a hó, akkor jártak a hókotró gépek. Most meg? Csak a mentés és kész?