2009. december 1., kedd

Oltás után- 3.-4. nap

Ahogy az ügyeletes orvos mondta,elkezdtük adni a köptetőt a Nórikának.Sajnos vasárnapról hétfőre virradó éjjel annyira köhögött,hogy majd' megfulladt!Ilyet még nem értünk,hogy kb. három nyugodt órát kivéve egész éjjel folyamatosan köhögött!Persze felszakadnia nem volt minek,így nagyon szenvedett Szegényke,jó bambák voltunk hétfőn a bölcsiben.Ez volt a tanulópénz,nagyon megbántam,hogy a belső hang helyett másra hallgattam!Meg persze meg is ijedtünk,hogy biztos az oltás...Aztán a bölcsiben jó két órát aludt ebéd után és egyáltalán nem köhögött,keddről szerdára se,sőt,ma itthon volt a Gáborral szabin:-)) és ma sem köhögött egyet sem,sőt,ma is nagyot aludt ebéd után!
Jöttek értem a bölcsibe,kicsit játszott,aztán ahogy elvitték a gyerekeket,jöttünk is haza.Nórika spagit kért ma vacsorára,így azt főztünk,nagyon jót ettünk!
Ma én is megkaptam a H1N1 védőoltást:-))!Utána úgy 3órán keresztül fájt és zsibbadt a karom,majd hőhullámom volt,tiszta pirosak voltak az orcáim,nagyon melegem volt.Amúgy tök jól vagyok,nem vettem észre magamon eddig semmit.
Továbbra is szedjük a vitaminokat mindhárman.



glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

SzKriszti írta...

Szurkolok hogy továbbra is minden jól alakuljon az oltás körül!