2010. január 11., hétfő

Adenovírus

A változatosság kedvéért Nórika összeszedte az adenovírust valahol,így köhög,nagyon rekedt és szerintem fájhat a torka,meg a feje is,bár nem mondja.Az éjjel tört ki Rajta,akkor nagyon odavolt,nyűglődött,sírdogált,láza nem volt,de magunk közé fektettük.Délelőtt átvittem a Dokihoz,Ambroxol köptetőt,Calcimuscot és orrcseppet írt,hétfőn már mehetünk is a bölcsibe.Illetve,dehogyis,miket beszélek,hát hétfőn már 18.-a lesz,tehát két csoporttal odébb,irány az ovi:-))!!!
Egyébként elég jól van,játszik,eszik-iszik,most is nagyon békésen,csendesen alszik az időközben rózsaszínné vedlett ágyában:-).Élvezi szerintem,hogy itthon vagyok Vele,és csak Vele,nem pedig a bölcsiben még 10 kispajtással osztozkodva:-).Én is élvezem,csak gyógyuljon meg hamar:-)!!!



glitter-graphics.com

3 megjegyzés:

PAMIS Takarító Kft. írta...

mihamarabbi gyógyulást kivánok.

Renáta és Eszter írta...

Gyógyulást Nórikának!!!! Pusziljuk!

Ewus írta...

Nórikának jobbulást!