2010. április 20., kedd

Aerius

A Doki szerint azért ilyen gyakran beteg mostanában laringitisszel a Nórika,mert ALUL VAN GYÓGYSZEREZVE(?!?)!
Kérdezte,kap-e Cetirizin-t,vagy valami allergia elleni szert.Mondtam,hogy jelenleg nem kap;kapott,de mikor elkezdtük szedni a Singulair-t,leállította a Csábi doktornő a Cetirizin-t,mondván,arra nem lesz szükség így.
De most akkor lehet,hogy mégis.Kipróbáljuk a Győri dokibácsi által felírt Aerius nevű szirupot,most akkor ezt szedjük.
Péntekig itthon vagyunk táppénzen,nagyon remélem,hogy meg is gyógyul,mert már azért nincs köd-pára-hideg és beállt a jó idő,hátha nem lesz már visszaesés!
A fentiek ellenére nem kell menni allergiavizsgálatra...nem értem,azóta is ezen gondolkodom,hogyha mindenhol ezt olvasom,hogy a gyakori laringitisz allergiát sejtethet,akkor miért is nem...most várunk,aztán ha már jól lesz,megkérdezzük a Csábi doktornőt is,mi a véleménye!



glitter-graphics.com

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Én ilyet még nem hallottam,hogy alul van gyógyszerezve egy gyerek...
Lehet jobb lenne ezt az allergia vizsgálatot minél előbb elvégezni.
Remélem hamar meg gyógyul a kis Hercegnő!!!

Amelie írta...

Decemberben-januárban én is nagyon beteg voltam, és a doki az Aeriust írta fel, csak nem szirup, hanem tabletta formájában. Nekem ott volt a probléma, hogy túl sokat és túl mélyről köhögtem, a nátha mellett, különben elég lett volna az is.
Remélem, hogy Nórikának többet fog használni. ^^ Az allergia vizsgálatot meg nem hiszem, hogy jó sokáig húzni, jobb túlesni rajta, és azt mondani, hogy nem ez a gond, mint halogatni, és lelkileg gyötrődni, meg aztán a kicsi lánynak sem jó ez a sok gyógyszer. ^^