2010. május 21., péntek

Régen...


...jelentkeztünk már nagyon a Google alig emlékezett a blogjelszavamra:-D!
Jelentem,nagyon jól vagyunk ebben a zimankós majd' nyári télben.
Nórika járja az ovit rendületlenül,készülnek az első évzáróra.Ahogy hallottam,a Vuk zenéjére fognak táncolni majd jövő pénteken-az összes kolléga és szülők is jöttek,hogy meglesték Őket és milyen aranyos a sok kiscsoportos...meg hogy úgy billeg a Lányunk,majd kidől a kis popója...meg van egy rejtélyes "settenkedős" rész a koreográfiában,ahol körbe mennek és "settenkednek",csak egy valaki tör be mindig a kör közepére...nah igen,ki más,mint a Nórika:-D?!
Nagyon fáradtak vagyunk már,Gáboréknál lassan vége a szezonnak,én meg így az év végén egyfolytában új kicsiket szoktatok be,akik a "saját gondozónő rendszer" szerint
most mind az enyémek lesznek és igazi kihívás,mert van köztük kettő nagyon problémás,lehetséges,hogy értelmi fogyatékosak és még nincs kizárva egyéb más probléma sem!Az egyikük majdnem 2hónapja jár már és akkor a változás máris,hogy a Szülők teljesen le vannak döbbenve...hát igen,az integráció Számukra valóságos áldás lehet!
Múlt héten voltunk a Metallica koncerten...addig nyomakodtunk előre bájos mosollyal,míg egyszer csak a kezemben éreztem az első sor kerítését...na,ott jól megkapaszkodtam,a Gábor kicsit arrébb tőlem és ott tomboltunk végig...nem úsztam meg néhány kék folttal,iszonyú "zúzás" ment:-),de hatalmas és felejthetetlen élmény marad!!!
Ma a kórus egy részével autóval Szlovákiába,Pozsonyba indulunk az Egyházzenei Versenyre,ahol két kategóriában indul a kórus,benne vagyok a kamarakórus részben is.A többiek már tegnap mentek a közös busszal,de négyünknek még dolgozni kellett tegnap,így kicsit késlekedünk.Addig Ők legalább belakják a helyet és persze várnak minket.Nagyon izgulok,hogy minden rendben menjen és ne érjen minket semmilyen atrocitás,mi a legjobb szándékkal megyünk mindenesetre!
Nórika az Ágimamánál van ma,szabit vett ki az oviban:-).
Megyek is,pakolok tovább...
glitter-graphics.com

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Sok sikert! Várjuk a vukos-settenkedős videót! Remélem megosztjátok!