2007. szeptember 28., péntek

Nagyik,Dédik


Egyszerűen nem fér a fejembe,hogy valaki,aki szakembernek vallja magát,hogy mondhat véleményt egy kisgyerekről,akit még csak kétszer látott!?Ráadásul olyan durva és végérvényes dolgot állítva,amitől mindenkinek borsódzik a háta és amellyel örökre megbélyegzi a Kicsit!Persze azért hozzáteszi,hogy ez csak feltételezés!Akkor miért mondja ki hangosan?Írja le a jegyzeteibe és ha már biztos a dolgában,akkor sokkolja a Szülőket!Ha az én gyerekemről lenne szó,én biztos elvinném még máshoz is,de mindenekelőtt nem izgatnám magam feleslegesen,hanem arra koncentrálnék,milyen csodás is az én Kincsem!
Nnna,mérgelődés befejezve!
Ma viszonylag koraiak voltunk a Nórikával,mert fél10kor már megtízóraizott.Mire én is rendbetettem a lakást és megreggeliztem,egyre sötétebb felhők jöttek,majd szakadni kezdett az eső.Hűvös is lett,bekapcsoltam a légkondit is,gyorsan meleget csinál,azért nem bánnám,ha már lenne fűtés!
Fél12ig elég jól elvoltunk,aztán a Nonóka úgy elfáradt,hogy sírt mindenen,akármit csináltam.Gondoltam egyet,betettem a kiságyába,betakargattam,erre a fejére húzta a rongyállatkáját,bekapta az ujját és már aludt is!Mindig csodálkozom,milyen gyorsan elfárad és már alszik is.Fél óra szundizás után kipihenten,nevetve ébredt,addigra az eső is elállt és bementünk a Borimamihoz,mert hozott nekünk finom kajákat.Folyton nógatom,jöjjenek már le hozzánk,Apukám olyan ritkán látja a Nórikát,dehát most préselni kell,meg hordót mosni,ilyesmiket,ilyenkor a szőlőbe jár és este későn,elég fáradtan ér haza,akkor már nem akarnak zavarogni.
Kb.1órát voltunk csak kinn,máris ásítozni kezdett a Nóri,indultunk is hazafelé.Útközben félig felültettem a kocsijában,de így is majdnem elaludt,siettem nagyon.Itthon jól beebédelt,még mindig aggaszt,mennyi az "elég"?Amit jó étvággyal megeszik?Kicsit mérges vagyok,mert hallottam,hogy tegnap itt volt a házban a Védőnő,de hozzánk nem jött be...azért,mert velünk nincs "gond",még látogathatna,mindig van kérdésem.Bár ha fontos volt,felhívtam telefonon.
Jót aludt,még mindig 5körül ébred,ilyenkor mindig nagyon vidám,sokat gőgicsél,nevet a tükörképének.Pont befejeztük az uzsonnát (nem eszi a vegyesgyümis tejpépet,csak a vaníliásat,a másikat odaadtuk a Dorináéknak) és hazaért a Gábor.Mindig nagyon nézik egymást és nevet a Baba az Apjára.Ez olyan jó érzés nekem!Egyébként mindenkire nevet mostanság,bár először jól megnézi magának az illetőt,mintha osztályozná.
Átmentünk az Ágimamiékhoz,mert elkértük az autót,hogy elmehessünk a Nagyszüleimhez.Jó "kis" meglepetésekkel vártak minket,majd elájultunk.Nórika szuper ruhákat kapott,meg kajákat,mi meg -nem is tudom,minek nevezzem?- zsebpénzt.
Remélem,mi is majd így fogunk tudni segíteni a Nórinak,mint a Szülők nekünk.Mert az is kiderült,hogy nemcsak mi előtakarékoskodunk,hanem Ők is ugyanúgy,így ha a reményeink nem csalnak,nem is kell majd külön hitelt felvennünk,ha lejár itt a Fecskeházban az 5évünk és saját lakásba költözünk!
Szóval elmentünk először Szedresbe,aztán Fácánkertbe,mindegyik Dédi nagyon örült a Bébinek.Sajnos nem tudunk sokáig maradni ilyenkor,így is majdnem fél9 lett,mire hazaértünk.Kaptunk Tőlük "háztájit" (tojást,hagymát,krumplit,fokhagymát,sütnivaló kacsát),mi meg vittünk keresztelős fényképeket,meg megköszöntöttük a Misipapát névnapja alkalmából.
Itthon gyors fürcsi,aztán szopi,közben már erőst dörgölte a kis öklével a Nórimóri a szemét,bekentük az ínyét,énekeltem az altatót ("Aludj,Baba,aludjál,nyuszika is alszik!Este van a faluban,esti harang hallik!"),betakargattam és már aludt is.
Szépséges kicsi Életkénk!

Nincsenek megjegyzések: