2007. október 6., szombat

Az első bejegyzés

Hát igen,eljött a nagy nap,hogy rábeszéltem magam egy pár sor írására,mivel kaptam jogosultságot hozzá.A Kata most ment iskolába én meg itthon maradtam a Nórimórival.Most van a második hétvégém a kislányunkkal és nagyon élvezem.Ez persze nem volt elmondható az első alkalomra,mert nagyon izgultam,hogy mindent jól csináljak,de egy ilyen jó kislánnyal szerencsére hamar feloldódtam és ment minden,mint a karikacsapás.Most láttam csak igazán,hogy milyen fontos egy kisbaba életében a napirend és a rendszeresség.Szerencsére a Kata olyan ügyesen kialakított már mindent,hogy nekem már sok dolgom nem volt,csak követni a napirendet és láthatóan ez nagyon tetszik a Nórikának is.Úgyhogy le a kalappal a Kata előtt,nagyon jó munkát végzett és ezért tisztelem és becsülöm.A tegnapi napunk nagyon jól telt.Az ébredés és reggeli után elindultunk a városba a szokásos kis sétára.Meglátogattuk a Mamákat,akik mint mindig nagyon örültek az uncsinak.Utána irány a piac egy jó kis lángos-evésre.Nórikának is nagyon ízlett:))Nórika szokásához híven elszunyókált egy fél órára,én meg hazafelé vettem az utam,mert közeledett az ebéd ideje.Szerencsére szuperul megy az etetés is,így minden fennakadás nélkül megettük a sütőtököt pulykahússal és utána irány az ágy.Én számítógépeztem délután és mind a ketten nagyon vártuk,hogy hazaérjen Anyuci.Most mennem kell,mert kezdődik a mai nap,Nórika már felébredt és gőgicsélve jelzi,hogy betolhatnám már a képem hozzá.Ja,még valami!Nagyon szeretlek Kata&Nórika!!!
Gábor

Nincsenek megjegyzések: