2007. október 9., kedd

Szomszédok

Gondolhatod,hogy nem (jó)Vágási Feriről meg a Takibácsiról lesz szó,sajna a valóság sokkal sivárabb itt,a mi kis "Melróz Plészünkön".
Mivel Ők is a mi kis Életünk részeivé váltak,kénytelen vagyok írni Mindről.
Kezdjük talán az egyetlen mellettünk lakó Családdal.Apa,Anya,Kislány.Fiatalok,cserfes a gyerek,boldogok lehetnének,de olyan szinten ölik egymást,-és ezt vedd szó szerint- hogy nem egy alkalommal én is sírtam.Mint például a múlt éjjel,tipikus eset,sajnos.Békésen szunnyad az egész ház,éjjel fél1 van,mikor arra riadunk,hogy olyan félelmetesen,rettegve sikolt fel az Anya meg a Kislány,hogy a hideg futkos a hátunkon...nem tudjuk,mi történhetett egyik pillanatról a másikra,csak az Apa dühöngése hallatszott,meg hogy sír a Kicsi és menekül az Anya.Szörnyű volt hallgatni,mikor a 3éves azt kiabálta:"Ne bántsad,nem szabad ütni!",és közben zokogott.Ekkor sírtam el én is magam.Nem részletezem a lélektani hatását,ha egy gyerek bármikor cirkuszra riadhat,milyen nyugodt alvás az,szerintem így is el tudod képzelni...Konkrétan 2órába tellett,mire én vissza tudtam aludni.
Másik kedvencünk a felső szomszéd,egy Anya a 12éves fiával.Az Apa a nyáron halt meg,miután a rendőrök is többször kijöttek,mert alkesz volt,kipisilt a parkoló autókra,ilyesmik.Szóval épp megbeszélték a pletyka szerint a feleségével,hogy elmegy elvonóra,minden jó lesz,erre másnap hajnalban szívrohamot kapott és meg is halt."Isn't it ironic,don't you think?"-ahogy a sláger is mondta.Szóval ittmaradt az Özvegy,aki az Anyjával karöltve hajnali 5kor úgy üvöltözött heteken keresztül a Gyerekkel,hogy majd megbolondultunk már.A Gábor felment,hogy szépen megkérje,halkítsanak,erre nem nyitottak ajtót...gyerekes.Írtam egy nyílt levelet a faliújságra,úgy-ahogy normalizálódott a helyzet.
Alattunk szintén fiatal Anyuka a Kislányával,Apa külföldön hetel.Ők nem sok vizet zavarnak,ahogy mi se,csak a Gábor haragudott nagyon a Csajra,mert a terhessége alatt végig ott lógott a cigi a szájában.
Mellettük hasonló felállás,csak Kisfiú van.Na,az a Csaj rémes pletykafészek,mindenkiről mindent tud,hozza-viszi a híreket,kavar,mint a fagyigép,csak a Kisgyerekkel viselkedik undorító módon.Vetít,hogy ilyen-olyan jó Anya,aztán azt el se tudja képzelni,hogy kihallatszik a különböző nevelési módszere.Na,egyik se követendő példa!
A másik soron lakik még néhány aranyos fiatal Család,kicsi Gyerekekkel,Minddel jóban vagyunk,jó,hogy van kivel megbeszélni ügyes-bajos dolgainkat.
Szóval így élünk mi...néha úgy érzem,jó lenne,ha itt lenne egy "felnőtt".Vagy néhány kivétellel Mindannyian tanyákon laktak,ahol 10km-es körzetben nem volt szomszéd?!
Visszamehetnének...

Nincsenek megjegyzések: