2007. október 24., szerda

Babacuccok

Nórika ma 7hónapos!Atyám,hihetetlen,mindig visszaszámolok,biztos-e?!
Nem esik az eső.
Elmentünk babakaját venni a Nórikának.Nagyon jó volt,mert Anyu végre rászánta magát és lejött hozzánk.Mondtam Neki már csomószor,hogy ha szabin van,bármikor jöhet,már nagyon hiányzott egy kis fecsegés, a Nórimóri is nagyon élvezte a törődését.Gondoltam,itthon hagyom Őket,hadd "szerelmeskedjenek",és gyorsan megjárom a várost,de már tegnap se tudtuk kivinni a Babát.Anya anélkül,hogy szóltam volna erről,egyből átlátta a helyzetet és eljött velünk sétázni.Nagyon bírom,hogy soha nem várják el,hogy a napirendünkön bármit is változtassunk Miattuk,inkább Ők alkalmazkodnak mindenben.
Szóval a Kecskeméti bébiételeket favorizáljuk (kiírom a nevüket,mert megérdemlik),mindegyik eddig nagyon finom volt,állaguk megfelelő,mindet imádja a Nóri.Ráadásul most az áruk is szuper,elég hosszú ideje akciósak a R.-ban,csak 144HUF!
Amiért nagyon ki vagyok akadva,az a Nestlé ételei(ők is megérdemlik,hogy ne csak a kezdőbetűvel jelezzem!)!Igaz csak két üveggel próbáltunk tőlük,de ez elég is volt,nem óhajtom a próbák miatt kinyúvasztani a Gyerekemet.Ugyanis a 4hónaposoknak(!) szánt bébiételek vagy tele voltak rizsdarabokkal,vagy olyan sűrűek voltak,hogy alig tudtam megkeverni.És rendben a szav.idejük.Ezek azért olyan nagy problémák,mert a Nórika majdnem megfulladt mindkét alkalommal a túl nagy és számára rághatatlan(lévén,még csak két foga van lenn,nemtom,a 4hónaposok mivel rágjanak?!pedig Ő már 7hós!) kajadaraboktól!A másik két márka,H. és M. is,amiket próbáltunk,nagyon finomak,bevallom,változatosabbak mint a Kecskeméti,viszont az áruk 2szer annyi!Ha kiszámoljuk,hogy a Nórimóri minden nap ebédre megeszik egyet...nagyon nem mindegy!
Jót sétáltunk,ettünk pogácsát (Nóri is,icipici falatokban,élvezettel nyammogta),Anyát elkísértük a buszmegbe és hazajöttünk,végig nevetgélve.Viszont a ház előtt már nagyon siettem,mert a Bébike majdnem elaludt,gondoltam,inkább az ágyikójában szunnyadjon.Bevágta a kis kajáját meg teáját és már horpasztott is.Én is nagyon bamba vagyok ma,biztos jön valami front.Remélem,estig már nem esik,mert át kéne mennünk az Ágiékhoz is,a tegnapi eső miat meghiúsult a látogatás.

Nincsenek megjegyzések: