2007. október 17., szerda

Szülés...

Szóval letelőfélben volt az egy óra,mikor a semmiből egyszer csak -ha jól mértem-,5perces fájásaim lettek!Kb. negyedóránként...ennek a fele se tréfa!Szülök,vagy mi?!Még korán van ehhez!
Előrecsattogtam a Nővérkékhez,megmérték,már jó a vérnyomásom.Mikor közöltem a fájásokat,majdnem leestek a székről!Mértük együtt is,tényleg!Azonnal menjünk a szülőszobára!Gyorsan felhívtam még a Gábort,majdnem szívszélhűdést kapott,azonnal be akart rohanni.A Nővérek viszont azt tanácsolták,maradjon még otthon,akármi is lehet,idejében fognak szólni, és együtt lehetünk a szülés alatt.
Vizsgáltak kb. hajnali 2-ig,addigra csitulóban voltak a fájásaim,viszont amikor voltak,a Babának mindig elment a szívhangja!Az orvosom pont ezen az egy hétvégén nem volt a városban,hálistennek viszont az ügyeletes orvos dr B. B. volt,aki megvizsgált,közölte,hogy bár szépen tágulok,-két ujjnyinál tartunk- de ne haragudjak,mert meg kell császároznia!Fuldoklik a Nórika,a nyakára van tekeredve valószínűleg a köldökzsinór!Mit bántam én,ha odaadja a szikét,én magam is megcsinálom!Szinte fel se fogtam,telefonálhattam a Gábornak,Ő meg a Szülőknek, és rohant is befelé.Az idegességtől folyton vérzett az orra Szegényemnek!
Közben megkatétereztek,borotváltak,infúziót kaptam és már toltak is be a műtőbe.Meghatódott Szüleim és a Férjem ott vártak az ajtóban,de nem engedtek be velem senkit.A Karcsinak előtte volt az Achilles-ín műtéte,nem tudtak bejönni,otthon izgultak.
Megkaptam az epidurált,egyáltalán nem fájt, a korai óra ellenére nagyon kedves és ügyes volt az orvos-team,akik asszisztáltak,nem is volt alkalmam megköszönni.Nagyon-nagyon fáztam közben,csörögtek az infúziós üvegek,annyira remegtem.
Közben felvágtak, és a műtősnő simogatta a fejemet.Mondta,hogy mindjárt kiemelik a Bébit,ne ijedjek meg,hányingerem lehet.
És abban a pillanatban,2007. március 24.-én,hajnali 2 óra 56 perckor a Doki felemelte a Nórikát,aki csupa vér volt és úgy ordított...én meg kérdezgettem,ugye kislány?????Mindenki nevetett és mondta a dr . B.,hogy igen,az!
Nórika,üdvözlünk ebben a szép nagy Világban!
Elvitték vizsgálatokra,meg mosdatni,nekem meg rémes hányingerem lett,de végül nem lettem rosszul.Ekkor már törölgettek belül és ilyen iszonyú fájdalmat még nem éreztem,mikor az érzéstelenített terület fölé nyúltak belül.Olyan gyomorfájásom lett,majdnem elájultam.De aztán visszahozták a Nórikát,és megcsodálhattam ezt a kis Gyönyörűséget!Sajna nem tehettem mindjárt mellre,elvitték melegíteni,engem meg kitoltak az akutszobába,lábadozni.Oda már bejöhetett a Családom,kaptam fájdalomcsillapítót,szoros kötést a hasamra,melegítő palackokat.Annyira fáztam!Rossz érzés volt,hogy nem érzem,csak látom a lábaim de elég hamar elmúlt az epidurál hatása.Fájdalmam már nem sok volt,csak mikor köhögtem és amikor megengedték,hogy felálljak.Alig vártam,hogy kihúzzák a csöveket,kellemetlen volt már.
Másnap délután megnézett a Doki,mindent rendben talált, és mivel volt spontán székletem(nevethetsz,de ez nagyon fontos,meg is kell mutatni a Nővérnek!),leengedett egy baba-mama kórterembe.Elmondta,hogy adjak hálát a Jóistennek,hogy benn voltam a kórházban,mert ilyen fájásokkal valószínűleg nem indultunk volna el otthonról és reggelre megfulladt volna a Baba.
Sosem fogjuk tudni elégszer megköszönni dr. Bakó Bélának,hogy gyors döntésével megmentette a Kislányunk életét!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

SKata! Nagyon tetszettek a terhessegrol meg a szulesrol szolo irasaid, csak a kepeket hianyolom meg mindig:))! Csak igy tovabb! "Keep up the good work!"