2007. október 17., szerda

Terhesség 7.

34.hét. A lépcsőházban összefutottam a Védőnőnkkel,egy másik családhoz jött,de nem voltak otthon.Kérdeztem,lenne -e kedve feljönni,megnézni,hova várjuk a Nórikát?!Volt Neki.Bejött és elcsodálkozott,milyen jó,hogy a mi lakásunk kétszobás,szemben a többivel,ahol már járt.Mutattam,hogy ez csak "pótfal",nagyon elégedett volt mindennel.Beszélgettünk egy jó félórát szülésről,légzéstechnikáról,fájdalomcsillapításról és már ment is.
Mostanában egyre jobban veszítek a lendületből,sokat alszom napközben(éjszaka annál kevesebbet,folyton tejet vedelek,múúúú).Egy kis sétától is úgy bedagad a lábam,mintha krumplikat dugtam volna a bőröm alá.Szerencsére mindkét Szülőpár nagyon sokat segít,folyton főznek ránk.
Ismét átestünk egy növekedési cikluson,majd meghaltam,úgy fájt a hasam.Ez már a 3. volt.A terhesség elején,majd Karácsony után és most nőhetett hirtelen nagyot a Baba.Minden gyűrűmet le kellett vennnem,olyanok az ujjaim mint a virslik.Most már szegény Gábornak is elege lehet a terhességünkből,bár nem mondja,de látom,hogy fárad.Le a kalappal előtte,tűr némán!
Az utóbbi időben nem rúg olyan nagyokat a Kisbabánk,inkább "túr" fel-alá mint egy kis vakond.És persze csuklik.
Az előző három napon hárman egymástól függetlenül azt mondták,lejjebb ment a hasam..Hát,nem bánnám,ha velem maradna még legalább 2hetet!Anyával nevettünk,hogy minnél tovább nézzük,annál jobban úgy tűnik,hogy lement!Ágimaminak is mondtam,erre Ő:"Várjatok,én még nem vagyok felkészülve,hogy nagymama legyek!"
Jó vicc,én se!Segítséééééééééééég!

35.hét. Végre talált a Gábor nekem egy ásványvizet,ami megszűntette a gyomorégésemMost már bátrabban merek enni,de a túl magyarosat kerülöm.
Olvastam egy cikket a magzatmozgásokról,így az utolsó hónapban.Azt írják,ha hogy kb.10 mozgás/óra az átlag.Tegnap egész nap nagyon aranyos volt a Bébi,rengeteget kotort,de van mikor csak alszik szinte egész nap.Általában már észre se veszem,csak automatikusan odateszem a kezem a "dudorra".
Nagyon megszoktam már a kis "pocakbérlőt",hamarosan lejár a "bérleti idő" és szemtől-szembe láthatjuk egymást.
Holnap elhozom a pólyát a tisztítóból,mert valószínűleg abban fogom szoptatni.Olvastam,hogy milyen biztonságot ad a pólya a Kicsinek,nem rándul össze,szorosan "öleli",mint az anyaméh.Az első időkben abban fogom altatni is.Hacsak nem lesz olyan "óriásbébi",hogy nem fér bele!
Vettünk még néhány rugit,mostmár tényleg rengeteg ruhája van,különböző méretekben,hogy legyen miben hazahozni.
Mivel holnap védőnő,este rászántam magam egy jó kis epillálásra.Egyik lábamat be is fejeztem,a másikat viszont csak félig csináltam meg,mert már majd megfulladtam és nagyon fájt.Majd utána,ha hazajöttünk.

Ma,márc.19.-én eljöttünk a Védőnőhöz.Nagyon fura volt,5kg-t híztam!Mi van?Vérnyomásmérés,147/91.Ilyen még nem volt!Elszörnyedt,milyenek a lábaim,kezeim!Rögtön hívta az ügyeletes orvost,dr. K. A.-át,az pedig befektetett megfigyelésre.Nagyon elszomorodtam.A Gábor még hazaszaladt az összekészített táskámért,én meg be a városba,Anyuhoz,meg még pizsamát venni.Nem erre készültünk!
Nagyon kedvesek voltak a szülőszobán,egész délután vizsgáltak,gyógyszert kaptam,amitől lement a vérnyomim és kétszer is megvizsgáltak,nem tágulok-e?!Basszus,félig szőrös a lábam!Nem tágulok.Ahogy szobát kapok,azonnal leborotválom...ha elérem.Befutott a Dokim is,minimum egyhetes benntartózkodásra készüljek,de a Csajszik szerint,akik szintén itt tanyáznak,innen már csak a gyerekkel a karomon távozom.Ha-ha,majd meglátjuk!
Nagyon-nagyon rossz érzés egyedül,távol a Gábortól és a kis lakásunktól.Annyira hiányzik!

Márc. 20.Egész éjjel fennvoltunk a szobatársakkal,mindkettejüket előkészítették szülésre,ricinust meg beöntést kaptak,még jó,hogy mindig azt mondják,pihenjünk!
Reggel hatkor vérnyomásmérés,vizeletvizsgálat.Baba szívhangjának figyelése(NST).
8-tól reggeli,10-től ultrahang,közben kétszer vizit.
Ma a Fő-főorvos jött be,közölte,innen csak szülés után távozhatok!Eléggé kiakadtam ezen,de szerencsére telefonált a Gábor,aztán az Ágika,a Reni,folyton telefonáltam,a Csajok csak lestek a folyosóról,a szokásos"szeánszra" se tudtam kimenni.Tisztára,mint a börtönben.Senki nem beteg,de mindenki "benn van" valamiért.
Tudom,hogy az egészségünk a legfontosabb,de se szülinap,se Húsvét...nem így képzeltem!

Márc.21. Boldog szülinap...mihez képest?!Mindenki itt volt,aki számít,Anyukámék,Ágiék,Ágika,az Erzsi,az Anita...nagyon jól esett a köszöntésük.Este a Gábor addig maradt,amíg csak mertünk,nagyon rossz volt,mikor mennie kellett.
Este meggyőztem magam,hogy jó itt benn,ugyanis 170/110 lett a vérnyomásom!!!!Rögtön Dopegyt még,NST,de minden rendben,1óra múlva már csak 110/80 lett.Mostantól nem nagyon szabad a teremből se kimennem,összesen 1liter folyadékot vehetek magamhoz naponta,beleértve a levest és a reggeli tejeskávét is.Iszonyúan szomjas vagyok!Ráadásul folyton egyedül,akárki került eddig mellém,mind hazaengedték másnap.Melinda például nagyom jófej bajai csajszi volt,rengeteget nevettünk együtt.A mázlista,két napot volt csak benn.


36.hét. Márc.24. Gábor névnapja.Nem tudtam ajándékot venni!Se normálisan megköszönteni.
Este 9-re megint nagyon felment a vérnyomim,már meg se lepődök...Megint kaptam gyógyszert,megkért a Nővér,1óra múltán menjek ki Hozzájuk,hatott-e a gyógyszer.Addig olvasok.

Nincsenek megjegyzések: