2007. október 11., csütörtök

Terhesség 1.


Na neeeeeeeem,nincs újra pocaklakóm,csak a Nórika-várás során írtam naplót,azt fogom begépelni.Ebben a kis lakásban ugyanis minden eltűnik hosszabb-rövidebb időre és mivel ez is a "memoárjaink" fontos része,szeretném,ha elektronikusan is nyoma maradna.Ezenkívül hátha segít valamelyik "sorstársnak"!
Szóval 2006 márciusában abbahagytam a gyógyszer szedését,mert az esküvő után már mindenképpen szerettünk volna babát a Gáborral.A Doki szerint elég 1-2 hónap és már "projektelhetünk" is,de én szerettem volna hosszabb ideig tisztulni,hiszen több mint 10éve szedtem akkor a gyógyszert.
Június közepén már aktívabbak voltunk,mert kicsit féltem,mennyire lehetek termékeny,hiszen a családban gyakran voltak vetélések,ill. volt akinek sajnos nem is lehetett gyereke,gondoltuk,úgyse sikerül elsőre.Szépen menstruálgattam és nagyon rossz érzés volt hónapról-hónapra az a pár piros betűs nap.Meg tudtam érteni azokat,akik évekig hiába próbálkoznak.
Aztán július végén hirtelen iszonyúan kipattogott az arcom-vállam-nyakam.Azt gondoltuk,talán étel,-vagy meleg allergia,sírtam a kozmetikusomnak,Nutinak,segítsen!!!Már csak 1,5hónap van az esküvőig,hogy nézek ki?!Regi,legkedvesebb műkörmösöm bíztatott,vegyek egy tesztet,szerinte...bár akkor is megjött éppen,negatív is lett,de Ő csak ragaszkodott a Maga megérzéséhez.Szegény Gábor is már tiszta ideg volt,pedig ha tudtuk volna...!
Néhány hét "idegsokk" és a bőröm hasztalan javítása után vettünk még egy tesztet.Majdnem el is felejtkeztem róla,ott várt a mosógép tetején.Vacsikészítés közben jutott eszembe,már rég letelt a 2perc.
2CSÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍK!!!!!!!!!!!!!!!!úRISTEEEEEEEEEEEN!
Kiabáltam a Gábornak,mint egy idióta,aztán csak álltunk ott boldogan-megrökönyödve:bizony egyértelműnek tűnik,terhes vagyok!!!!Hiába a mensi,Nórikánk kapaszkodott rendületlenül,mint az ólomkatona!Ekkorra már a mellem is nagyon feszült,olyan volt,mintha minden éjjel két gumilabdán aludnék!
Na,most ébredezik a Főszereplő,később folytatom!

Nincsenek megjegyzések: