2007. október 10., szerda

Baba-Mama

Tegnap nagyon jó napunk volt!Előző este a Bogikery meghívott minket a klubba,ahova a Petikével járnak,el is mentünk.Most rajtunk kívül csak három anyuka volt a babáikkal,meg a klubvezető.Nem is bántam,nem akartam,hogy a Nóri megijedjen,mert még sosem voltunk Vele gyerek-társaságban.Beszélgettünk gyereknevelésről,énekelgettünk,a kicsik játszottak,a Nórimóri a karomban nézelődött meg tízóraizott.Mikor megunták a kavargást a tipegők,előkerültek mindenféle finom rágcsák meg innivalók és hipp-hopp el is telt az 1óra.Ha minden OK,ezentúl minden kedden járni fogunk,nagyon élveztem.
Érdekes dolog is történt a hazafelé úton.A két gyermekünk,Peti és Nórika hátul ült az ülésében az autóban,és a Lánykám tüsszentett egy nagyot.Erre a Peti átnyúlt és megsimogatta a kis karját,mintha azt mondta volna:"nincs semmi baj,egészségedre!".Helyes volt nagyon!
A mai napunk a szokásos mederben csordogált.Sétáltunk és vásároltunk délelőtt,szundikált is egyet a Nórimóri.Vettünk egy furulyát,ami a Fősulin kell,meg a kuktánkhoz végre találtunk alkatrészt.Hazatoltunk,aztán ebédelt és lefeküdt aludni a Nórika,én meg főztem,mostam,teregettem,vasaltam.
A délután már korántsem volt szokványos!A Baba ébredés után szívettépően zokogott,meg nyöszörgött,mintha fájdalmai lennének,nem is akármilyenek,meg is ijedtem!Csak akkor nyugodott meg,amikor evett vagy ivott.Voltunk az Ágimamiéknál,megint kapott egy pulcsit meg finom desszerteket a Baba.
Este szopizni se volt hajlandó,csak vergődött a karomban.Annyira sajnáltuk!Letettük aludni,azt komálta.Kiderült,hogy erős hidegfronti-hatás várható.
Szegénykém,így utólag már értettük a dolgot,ezek szerint még mindig nem nőtte ki a frontérzékenységét.Nem tudjuk,csak sejthetjük,mit érezhet ilyenkor,legalábbis a reakcióiból.

Nincsenek megjegyzések: