2007. október 12., péntek

Terhesség 3.

9 hetes lettem.Kívül még mindig nem látszik rajtam semmi és bár nagyon izgultunk,sem a lagzi,sem a nászút nem tett kárt bennem
Időközben teljesen rendbejött a bőröm,szinte alig van hányingerem,viszont a gyomorégés...ha igaz,akkora haja lesz a babának,hogy ha megszületik,rögtön parkettába fonjuk.
Már várom,hogy leteljen a kritikus 12hét,onnantól drasztikusan csökken a vetélés esélye.
Bár állandóan pisilnem kell ás ásítozom,azért örülök,hogy dolgozhatok(Marley Mo. Zrt.),így elvonom a figyelmem a sok hülye gondolattól és gyorsabban megy az idő.
Csak mellékesen:Mallorcára érkezésünkkor a repülőtéren kit emelnek ki a sorból motozásra?Engem,a "gyanús" kismamát!Csak a jóég tudja,mit kerestek nálam,talán a kis "cseresznyénket" a pocakomban?!Remélem,a kézidetektor nem okoz semmilyen kárt a magzatban!

10 hetes lettem.Ma megyünk a választott orvosunkhoz,dr. V. J.-hez.Sokan ajánlották,a legjobb ultrahangos a megyében,nagyon humoros,empatikus embernek ismertük meg.Mgcsinálta életem első ultrahangját.Istenem,bár elég szemcsés a 2D,de teljesen jól kivehetően ott,az a kicsi lény a mi kisbabánk!Elsírtam magam,közben a Dok behívta a megszeppent Gábort.Megint magyarázta:ott a keze,a lába,a feje,a Gábor meg:Igen,látom!-és láss csodát,a hangjára az az icipici bébi elkezdett kalimpálni a kis kezével,lábával,mintha integetne Apukájának!Teljesen elájultunkEzek után szabályosan "kirepültünk" az ajtón.Felhívtuk az egész családot a jó hírrel,április 20.-ra vagyok kiírva!

11. hét. ekkor került sor a nyakiredő ultrahangra,ami súlyos rendellenességeket szűr ki.Minden rendben volt.
Kezd elmúlni az állandó pisilhetnékem és a mellem se feszül annyira,remélem lesz tejem!

12. hét. Ma voltam először a Védőnőmnél.Vér-vizelet-súly- és vérnyomásmérés a menetrend.Mivel csak 13- és 14óra közt rendel,elég kellemetlen elkéredzkedni mindig a Zsuzsától,de szerencsére nagyon rendes és megértő.
Nagy meglepetésemre a súlyom még mindig ugyanannyi,mint az esküvő előtt 2héttel.
Ez már a 2.trimeszter,remélhetőleg már semmi baj nem történhet!Még mindig lapos a hasam.

16.hét. Már mintha éreznék apró rezdüléseket a hasam aljában,humoros Apám szerint sok babot ehettem!Szegény Gábor hiába nyomja oda az ujját,még nem érez semmit.Kicsit csalódott,de türelmesen vár.
A héten AFP,vérvétel,EKG,Belgyógyászat.Mivel a Gábor nem tudott szabit kivenni,Anya jött el velem.Nagyon szerencsénk volt,mert hamar végeztünk mindenhol.Volt UH is,kérdezte a Doki,fiút,vagy lányt szeretnénk.Mondtuk,hogy lányt,de mindegy.Szerinte kislány,de ebben a korban még sokmindenki lánynak látszik.Kíváncsi leszek!Remélem,Nórika!
Este elkezdett csepegni az előtejem,pont Anyával telefonáltam,együtt örültünk.

Nincsenek megjegyzések: