2007. október 12., péntek

Terhesség 4.

17.hét. Megjött az AFP eredmény,minden rendben van.A kismamák emiatt izgulnak a legjobban,mert magas százalékban kimutatja,ha fennáll valamilyen genetikai rendellenesség.
Ezen a boldog napon felhívott a védőnő,hogy meg kell ismételni a vérvételt,mert kimutatható a véremből a Toxoplazma-vírus.Ez főleg a macskák vizeletében,de szennyezett földben is megtalálható.Mivel a magyar "macskás" nép,elvileg nem kell izgulni.Ha a fertőzés már évek óta bennem van,a baba is védettséget élvez.Ha viszont új fertőzés,antibiotikumos kezelést adnak.Szóval kérdés,hogy a második vérvétel során ugyanakkora marad-e a vírusszint,mert akkor nincs gond.Durva,mert agykárosodást,vakságot okozhat.
Azonnal elszöktem a munkából,addig a Kolléganőm falazott.Szerencsére a Karcsi szó nélkül odaadta az autót,villámgyorsan megfordultunk.Kb.1hónap,mire lesz eredmény.Egyébként az AFP is "csak" 1hét,de ha valami nem stimmel,Pécsre kell menni.Így már kb.24-25hetes vagy,a magzat vígan fickándozik,Te meg eldöntheted,megtartod-e betegen,vagy elveteted....Iszonyatos!
A héten megtörtént a "csoda":vasárnap hajnalban megint mocorgott a bébi,a Gábor odarakta a kezét,mintha zongorázna az ujjaival,erre a kicsi alaposan megbökte az ujját!
Éljen,éljen!!!!

18.hét. Ma is szuper dolog történt,hihetetlenül ügyes a kisbabánk.Egyszerre két helyen is éreztem a mozgását,ezek szerint már kézzel-lábbal dolgozik!Egyébként már fejjel lefelé helyezkedik el.
Megvannak a neveink,"bármilyen" eshetőségre:Nóra és Gergő.
Ismét voltam a védőnőnél,3kg-t híztam eddig.A vérnyomim kicsit magas,de nagyon melegem van,jön a front.

19.hét. A héten újabb "csoda" történt!Ágika (emlékszel,a "kerítőnőnk")-akinek még soha senki gyereke nem mozgott- is megtapasztalhatta a mocorgást,lelkesen mutogatta mindenkinek azt az ujját,ahol a bébi megbökte.
Érdekes megérzéseim vannak a Babával kapcsolatban,például hogy nem jól fekszem, és kényelmetlen neki,vagy hogy szerintem 2héttel korábban jön,mint a kiírt dátum.A Reni nagyon örült,mikor elmondtam Neki,Ő is hisz az anya-magzat közti különleges kapcsolatban.

21.hét. A Gábor elcipelt a fogorvoshoz,rettegek,pedig kevés gond volt a fogaimmal.Á,csak rutin,mégis nézessem meg.Na,jó.Ehhez képest érzéstelenítés nélkül kaptam egy szép fehér ezstétikai tömést,de nem kellett fizetni,mert kismama vagyok.Hát,még jó pár napig érzékeny volt.
Múlt héten az esedékes ultrahangon nem az én dokim volt.A másik se a monitort felém fordítani,se CD-t írni nem tudott!(?)Kérdéseimra szűkszavúan válaszolgatott,semmitmondó magyarázatokat adott,mintha egy tanulatlan bunkó lennék.Egyébként szerintem mindenkinek joga van,hogy megtudjon mindent,nemcsak az orvosnak kell az infó.Te meg csak fekszel ott,mint valami kísérleti nyúl..Teljesen kibuktam,elvette minden örömöm,pedig a babának kutya baja.

Nincsenek megjegyzések: