2007. november 16., péntek

Ezt most le kell írnom!

Egész egyszerűen nem fér a fejembe,ha már eccer van az a @&#ß$ számítógépes rendszer,amibe mindent,de mindent rögzítenek rólunk (meg Rólad is!) hogyan fordulhat elő mostmár másodszorra a következő telefonbeszélgetés a HIVATAL és a Férjem közt,hogyasszongya,kb. :
"-Jó napot kívánok,Én Én vagyok,megint kaptunk egy felszólítást,hogy azonnal kilakoltatnak,ha nem fizetünk x HUF-ot.
-Ja,emlékszem Önre!Miben segíthetek?
-Mondom,Önök ki akarnak minket lakoltatni hóban-fagyban,mikor már a múltkor is megbeszéltük,igazoltam,minden rendben a befizetéseinkkel.
-Jaj,tényleg!Igen,tényleg minden rendben volt!
-Akkor miért küldtek megint ilyen levelet?
-?????
-Köszönöm a segítségét!Viszhall!"
Érthetetlen!És ha "nyuszimuszi" vagy,le is perkálod a kért összeget.Kétszer-háromszor akár.Azannyukat!Így kell csinálni!

Tegnap esett a hó!Hajnalban,mikor a Nóri szopni kért még nagyon szép és romantikus volt,meg is néztük,reggelre viszont esővel,széllel,locspoccsal keveredett...undok!
Kaptam egy tuti tippet,hogy nézzem meg az e-bay-t (németet) mert ott akár féláron is hozzá lehet jutni a Didymos-hordozókendőkhöz!Nem tehetek róla,teljesen belezúgtam Katjába,gyönyörűszép színei vannak,remélem Livék nem fognak megorrolni,de tulajdonképpen Ők tehetnek róla!
Szóval licitálni lehet a termékekért és ha Te nyered,már küldik is az árut.Van a pay-pal rendszer,arra utaltatod az összeget és mint egy banki tranzakció,le is van rendezve a vásárlás.Nincs rizikó.
Csakhogy:a licithez először regisztrálni kell,az meg nem volt egyszerű nekünk,tekintve,németül egy szót se tudunk.Azért sikerült(!),csak valamilyen kódot nem találtunk.Konkrét két napunkba telt,mire rájöttünk(e-bay.lap.hu),majd levélben küldik a kódot!
De mikóóóóóóóóóó?????????Addigra elviszik az összes Katját.....Nem ajánlom!!!!Szóval most ülünk nyugodtan és várunk!
Nóri megint jól alszik,jól eszik,aranyos!Megvillantottam ma az oviban is,mert kellett kérnem beutalót az üzemorvoshoz,a gyakorlatok miatt.Jövő héten be kell jelentkeznem oda is.Csak gondolom,bele fog kötni,mér nincs tüdőszűrő eredményem.Remélem,el fogja fogadni a szoptatást,mint indokot.

Nincsenek megjegyzések: