2007. november 16., péntek

Mindenféle

Mindenféle ötleteim támadnak napközben,miről lehetne írni...aztán mire idáig eljutok,elfelejtem.

Miközben ma este szoptattam a Nórikát (teljes odaadással,bizalommal,kipirultan,
izzadtan,félálomban evett,nincs is meghatóbb ennél) ,észrevettem,hogy még mindig "tulipános" a füle.Azaz ha az ölembe fektetem és az arcocskája felől nézem,a fülkagylója tulipánt formáz-pont olyan,amilyet a kisgyerekek rajzolnak.Pár napos korában vettük észre,nagyon édi!

Nemtom,minden szülő így van-e ezzel,de a mi gyerekünknek van egy igen idegesítő "hangja",amivel mintha az agyamból tépkedné ki egyesével az idegszálakat és közben csúnya dolgokat gondolok.Morgással kevert nyöszörgés,akkor csinálja a Nóri,mikor nagyon unatkozik vagy nagyon álmos és nem érzi a "segítség" (más játék,figyelem,lefekvési szertartás) közeledtét.Kerüljük,ahogy lehet illetve én már annyira ki vagyok "élezve" erre,hogy a legapróbb jelnél már lépek!Szörnyű,nyugtassatok meg,hogy ki fogja nőni!Aztán majd lesz más,mi?

Nem tudom,írtam-e már,hogy amíg éjszaka is szoptattam,folyton azt álmodtam (hetente többször),hogy a Baba itt fekszik mellettünk az ágyban,illetve nagyon kívántam,hogy így legyen!De engedve a társadalmi elvárásoknak,már kezdetekkor a saját ágyában alszik.Bánom ezt a dolgot,de a Férjem annyira hevesen reagált,ahányszor csak szóba került a téma,hogy végül nem feszegettem.Mióta dr. Sears-et olvasok,még jobban bánom.
Végülis nem származott baja ebből a Nórinak,mert Ő elég hamar,4hónapos korára kialakította a kis napirendünket,ha elfáradt,egyedül megtalálta a hüvelykujját és úgy aludt el.Bár mondjuk addig pólyában aludt,nagyon szerette.Ha sírt,szoptattam,ha elaludt,visszacsempésztem,ha közben sírt,kezdődött minden elölről,de nem bántam.
Ringattuk felváltva-mikor már annyira fáradt voltam-,hogy ne érezze a tejszagot,sose hagytuk sírni.Szóval ez is egy alternatíva,nem követtünk semmilyen tanácsot,csak a saját érzéseink után mentünk.Így lett ilyen kiegyensúlyozott a Bébink.Semmitől se fél,nemhogy a sötétben,nevetve "megy" aludni...
Rossz volt,mikor a védőnőnk egyre többet piszkált,ne pólyázzam éjszakára se,heves ellenérzéseim voltak,mikor az elválasztást forszírozta,de a suli miatt muszáj volt.Végülis az idő minket igazolt,könnyen átállt a Bébi,ahogy már többször írtam,szuper Apukájával szuperul elvannak kettesben (túl jól is,hehe)!
Mindenben követtem a védőnő tanácsait,kivéve egyet,és ezen nem is vagyok hajlandó változtatni egyelőre,ugyanis szerinte el kéne felejteni a hajnali szopit,hagyni esetleg sírni is reggel 7-ig,aztán akkor adni Neki gyümit,szóval reggelit,ne 5ször egyen,csak 4szer.
Na,csak ha majd a Nórika nem igényli akkor fogok engedni!Különben is kell még Neki ez a plusz alvás hajnalban,és az a kis szopi is!Hiszen olyan szomjas,az ébreszti fel!Minek teáztassam,kap napközben eleget,szereti is,de sokkal egyszerűbb és persze élvezetesebb megszoptatni.
Szóval üzenem Minden (leendő) Édesanyának:
Ne görcsöljetek,mi a jó és mi nem,mindent a saját szívetek szerint csináljatok,kövessétek lazán a Gyereket,mindenkinél jobban tudja,mi kell neki,bízzatok benne!!!

Nincsenek megjegyzések: