2007. november 8., csütörtök

Na szóval...






...ma húslevest főztem,sok zöldséggel és pulykanyakkal,mert az az Uram kedvence.Meg lecsósmájat,mert már ezer meg egy éve nem ettünk májat.Mármint csirkéből,mert aztat kultiváljuk leginkább.
Egész délután kinn álltam a tűzhelynél,de nem akarok panaszkodni,mert nagyon élveztem!Arról nem is beszélve,hogy ha idebenn durmolok a jó melegben a Nórikánkkal,lemaradok a fantasztikus kettős szivárványról,mely az eget ékesítette,elég hosszú ideig.
Amúgy elég locsipocsi idő volt/van ma,legalábbis amíg benn voltunk a városban,zuhogott mint egy őrült.Bár Pest mellett meg havaseső ömlik,eddig megúsztuk,de szerintem ide is el fog érni hamarost,sajna.Amúgy jó fej ez az eső,addig esett csak,amíg haza nem értünk.Nórika jól elvolt a meleg kocsijában,esővédő alatt.
Még jó,hogy nem most akartam kipróbálni a kengurunkat!
Nem ám valami új háziállatra gondoltok?!
Ez a hordozó,amit a Kingáéktól kaptunk kölcsibe.Annyira aranyosak,hogy így meghallották "néma" könyörgésem!!!
Már tegnap este kipróbáltuk,Nórikát overállba dugtuk,zsupsz be a kenguruba,azt meg a Gáborra...rég mulattam ennyit!Kicsit szűkösen volt benne a Lányka,de azért még jó lehet!Nagyon-nagyon jó érzés így vinni,a Gábor is határozottan élvezte,bár szerintem a kendő még szuperebb lehet!
Na,ha Neki nem is,a Másodiknak majd tutira fogunk venni egy slinging-kendőt.
Mamik-Papik is látták,tipikus első reakciójuk: "Kap levegőt"?Lakonikus,határozott és rövid válaszom( IGEN!!!) aztán elvágta a további kérdésfolyamot.

Látom,mindenkinek tetszik oldalt a cbox,érdemes volt küzdeni vele.Nem volt egyszerű,még a közönség segítségét is kérnem kellett- mégegyszer köszi,Márta! -,de ezért megérte!

Tegnap,azaz nov.7.-én benne voltam a Népújságban!!Médiasztárt akarnak belőlem csinálni...nem ám,csak én voltam az egyik "utca embere" és válaszolnom kellett egy kérdésre,miszerint "Hogyan is érint minket az áremelkedés?".Most mit mondjak?Sz*rul?végül azt nyilatkoztam,hogy mivel a baba születése óta úgyis megnőttek a kiadásaink,ezt már alig vesszük észre,illetve keressük az akciókat.Jó,mi?http://www.tolnainepujsag.hu/index.php?apps=cikk&d=2007-11-07&r=2140&c=640039

Már a hét eleje óta a nagykádban fürcsizik a Nórika,persze nem egyedül,hanem valamelyikünkkel.Láthatóan élvezi a megnövekedett helyet,vízszintet,a rengeteg habot.
Mi meg Őt!

Nincsenek megjegyzések: