2007. november 25., vasárnap

Névnap

Most eléggé fel vagyok zaklatva,mert az előbb nagyon sírt a Nórika!Álmában időnként előfordul,hogy felsír,de éjszaka sosem.Megsimogattam,énekeltem Neki halkan,látszólag semmi baj,nem tudom,mi lehet!

Ma volt a névnapom.A Gábortól egy nagyon szuper MP3 lejátszót kaptam,ilyen szépet még sose láttam!!!Fényképeket,zenét és filmet is lehet rátenni,gyönyörű a kép,szuper a hang!FM rádió is van,aminek a műsorát akár rögzíthetem is,ill. diktafonként is használható!Csomó mindent feltöltöttünk rá,én is tudok vele mindent!Sőt,már a "Micsoda nő" is megnézhető,mintha a moziban lennék,csak kisebb persze!Akár két ilyen film is ráfér még!Imádoooooooooom!
Épp a kádban szórakoztam vele,mikor meghallottam a Babát,a Gábor csitította,nagyon lelkiismeretfurdalásom lett,hogy nem voltam benn,ami tiszta hülyeség,de nem múlik a rossz érzésem!Megint sír!Megnézem a pelenkáját!

2 megjegyzés:

márta írta...

Nahát, boldogságos névnapot így utólag is! Micsoda ajándékokat kapsz te, képzelem, mi lehet karácsonykor vagy szülinapkor! És , nem azért mondom, de valahogy látszik, hogy elsőgyerekes anyuka vagy. A második, harmadiknál már sokkal lazább az emberlánya.:)

SKata írta...

Hát ja,szégyellem is magam:),kényeztet a Férjem nagyon,pedig nem is engedhetjük meg magunknak:)))!
Totális elsőgyerekes vagyok:)!
Tiszta takony szegény Nórika,3x porszívóztunk az éjjel a nózijában,nem szopott hajnalban,kicsit ideges vagyok:)))!Most szépen játszik.