2007. november 21., szerda

Álmodtam

Nagyon furcsa volt.Ilyet mitől lehet álmodni,nem tudom!Szóval:
Kitört a Városban a pánik,mert jött valami minden évben szokásos járvány(mint a sárgaláz New Orleans-ban,annó).
Mindenhol fosztogattak,meg randalíroztak,aki meg tehette,valami nyaralóhelyre ment,mert ott nem szokott kitörni a betegség.A Családom is már elutazott,de nekem még el kellett hoznom valahonnan a Nórikát autóval(!) és még a lakásunkból is el akartam vinni pár dolgot.
Szóval láttunk egy telefonfülkét az utcán,a Babával onnan telefonáltam a Gábornak,hogy nemsokára jövünk,miközben egy féllábú mankós ember nézett minket.Brrrrr!
Aztán a házunk előtt is rengetegen balhéztak,meg kezdték körülvenni a kocsit,így nem mertem kiszállni,inkább továbbhajtottunk.
Aztán már valami hegyek közt kanyargott az út,friss volt a levegő és nyugalmat éreztem...és vége!Itt felébredtem!
Kíváncsi lennék,mi lehet a magyarázat!Ötletek?
Már az is rémálomszerű,hogy én vezettem,nem is beszélve a többiről!

Nincsenek megjegyzések: