2007. december 8., szombat

Uszi

Nnna,itt vagyok újra.
Szóval ma voltunk bébiúszáson!!!!Nekünk ez a Világ 7csodája közül az egyik volt!Szuper babánk van,annyira élvezte,alig akartunk eljönni!
Elég hülye voltam,mert mondtam a Gábornak,én nem vetkőzök le,mert biztos a többi anyuka vékonyabb,barnább,stb. lesz,de tiszta hülyeség volt,mert a nők nyakig be voltak öltözve mind,apukák voltak a babákkal a vízben,alig érkeztünk meg,már körbe is vettek minket,dumálgattunk,meg villogtunk a gyerekeinkkel.
Torna volt a vízben,meg locsolás,énekelgetés,különböző pózokban úsztattuk a babákat.A Gábornak is nagyon tetszett,ügyesebben fogta,mint én!Fél óra volt,de totál elfáradtunk mind,a Nórika meg olyan szomjas volt...!Megyünk jövő héten is!
Érdekesen alakul az esti szopi,mert eleinte "csak" megharapott,most meg már egyáltalán nem akar cicizni,elfordítja a fejét!Inni hajlandó,aztán már dörzsöli a szemét,hogy aludni akar!Hajnalban ugyanaddig alszik,szóval nem éhes este!Hajnali 5körül szívesen szopizik,de ennyi!Hiába,nagylány már!
Tegnap buliztunk kicsit,mert kórusfellépés volt,aztán beültünk egy elég undi helyre,ahova rengeteg fiatal jár.Kicsit sajnáltam is őket,de hiába,ez Szekszárd,semmi normális hely nincs,arra a néhányra meg időben kell asztalt foglaltatni,akkora a tülekedés.Azért jó volt,rengeteget nevettünk,Anyukámék vigyáztak a Kicsire.
Volt a Mikulás is,Anyukámék,Ágimamiék,Bogiék is minden földi jót adtak a Nórikának,olyan jó,hogy így szeretik!Láttunk igazi Mikulást is a Tecsóban,de a Nórimórit nem izgatta,el volt azzal foglalva,hogy a bevásárlókocsi elejében üldögélt,lógázta a lábát,mint a nagyok!

Nincsenek megjegyzések: