2008. február 24., vasárnap

11 hónapos!

Ma 11 hónapos lett a Nórikánk!
Ennek örömére már sokkal jobban van,ezt demonstrálandó átfordult hasról-hátra,majd hátról-hasra,többször is!!!!!Tudom,hogy nem pont ebben az életkorban az "ideális",de aki rendszeres olvasónk,az tudja az előzményeket:korábban ült és felállt és járkált,mint indokolt lett volna,a forgás-mászás viszont késett.Gyerekorvos azt mondta,semmi gond a Babával és lám!!!!Igaza volt!!!!
Épp a 6. fogacska bújik kifelé!Eddigi mérlegünk tehát:két alsó és két felső metszőfog,bal felső szemfog és most a jobb alsó szemfog is.
Ennek megfelelően egyre kevésbé pürésítünk,mert mikor beteg volt,az 5hónapos kedvenc zöldborsópüréjét adtam és szemmel láthatóan meg volt sértődve,mert nem tudott csócsálni.Ma például joghurtos halat evett rizzsel és nagyon szerette...meg egy kis desszertet is benyomott,gyümölcs formájában.
Most jutott eszembe,hogy mikor lázas volt,sokszor aludt napközben is,10-15 perceket,én meg lestem.Egy alkalommal pont akkor ébredt,mikor odafordítottam a fejem.Jutalmam egy napsugaras mosoly volt és hozzá halacska-pampogás,ami nálunk a puszi jele!Hát nem egy Tündér????
Nórika,boldog hófordulót!!!!!!

1 megjegyzés:

Pont.én írta...

Előszöris boldog hófordulót Nagylány! Mindjárt 1 éves lesz!
Másodszor gratulálunk a forduláshoz! Jó dolog is az!!!!
És örülünk, hogy gyógyulófélben van Nóri!!!
Puszi
Csengebaba és CsengeAnya