2008. február 26., kedd

A gyógyulás útján

Az előző három éjszakát egy hang nélkül átaludta a Nórika!Még inni se kelt fel!Köhögni se halljuk,csak néha napközben.Ennek ellenére adom a köptetőt,mert még "bugyborékol" a tüdeje kicsit és ez fellazítja.Már ha összejön a mutatvány...ma ugyanis a reggeli után 15perccel adtam be,és valószínűleg korai volt,mert sugárban visszajött a kakaó,a reggeli,minden.Mentünk zuhanyozni,hajat mosni.Szegény kis Nyuszifülike,végig próbált mosolyogni,én még senkit se láttam vigyorogva rókázni!Nagyon sajnáltam,de a zuhanyt tényleg nagyon élvezte,leültettem a kádba(van csúszásgátlónk) aztán már folyattam is rá a jó kis meleg vizet.Édes volt,mert megpróbált pacsálni a kis aranyos mancsocskájával,volt is csodálkozás,hogy nem jött össze.
Ezek után,felfrissulve indultunk sétálni a Kingával meg az Atikával.
Illetve csak indultunk volna,mert mióta a kiskabátot hordom a téli helyett,a babakocsi zsebében van a kulcscsomóm helye,lévén,a kabátéba csak a telefon fér.Szóval tegnap délután a Gábor kulcsát használtuk,az enyémet meg elegánsan betoltam a kocsival együtt a tárolóba.Reggel aztán mikor ki akartunk menni,rögtön megvilágosodott az elmém!"Anyám,minket bezárt az Apád!"-mondtam a Nórikának,mire Ő csodálkozva nézett a gyönyörű kék szemeivel,mi lőtte az anyját,hogy felöltözve visszateszi Őtet az ágyra,miközben vadul telefonál.
Végre egy szomszédot sikerült elérnem,Ő kiszabadított minket.
Köszi,Szilvi!
Mire hazajöttünk,már elég éhes volt a Nóca,melegítettem a kajáját,miközben Őt hanyattfekve,teázva az ágy közepén hagytam.Nagy lett a csend,benézek,hát hasonfekve(!) szép óvatosan csúszik lefelé az ágyról,majd lecsüccsen!!!!Annyira aranyos volt és ügyes,össze-vissza pusziltam,Ő meg totál meg volt lepődve,mi is történt!
Csak úgy írom,hogy ma karfiollevest főztem csirkemájjal,sok zöldséggel,meg egy nagy szem krumplival a Nórinak.Másodiknak meg mákosnudlit a Gábornak,magamnak meg szilvásgombócot.
Nem,nem saját kezűleg csináltam a másodikat,hanem mirelitet vettem.Annyira azért nem voltam kipihenve,bár csináltam már nudlit és a gombóc is dettó ugyanaz...de most nem és nem...
Mióta ilyen jó az idő,alig várjuk (mondjuk minden nap alig várjuk,nem időjárás-függő a dolog) a délutánt,hogy a Gábor hazaérjen hozzánk és mehessünk sétálni együtt is!Ilyenkor nagyon jókedvű a Babuska,mert jót aludt ebéd után,uzsonnát is kapott,szeretik is,mi kellhet még?
Láttátok Zitát(tudjátok,az időjós Csaj)?Már pólóban feszít!Kiváncsi leszek,a nyáron meddig fog majd vetkőzni????Ide kiskorúak is járnak,remélem,nem dob le mindent!

Nincsenek megjegyzések: